کاهش قيمت گوشي E65 نوکيا در بازار تلفن همراه تهران

به گزارش خبرنگار موبنا فروشندگان بازار تلفن همراه خيابان جمهوري، افزايش عرضه اين گوشي کشويي نوکيا  را مهمترين دليل کاهش قيمت آن عنوان کردند.“علي جليلي” يک فعال بازار در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد، اين گوشي که در اواخر سال ۸۶ با قيمت سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال در اختيار کاربران …

به گزارش خبرنگار موبنا فروشندگان بازار تلفن همراه خيابان جمهوري، افزايش عرضه اين گوشي کشويي نوکيا  را مهمترين دليل کاهش قيمت آن عنوان کردند.
“علي جليلي” يک فعال بازار در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد، اين گوشي که در اواخر سال ۸۶ با قيمت سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گرفت هم اکنون به مبلغ سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
وي افزود: بيشتر متقاضان خريد اين گوشي که از ماه فوريه ۲۰۰۷ وارد بازار جهاني و پس از آن ايران شده است خانم ها هستند چرا که اين گوشي کشويي نوکيا از مشخصات فني بالايي برخوردار است.
اين گوشي که جزء گوشي هاي کشويي شرکت نوکيا طبقه بندي مي شود و از ظاهري زيبا و جذاب برخوردار است داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۵۰ مگابايتي و ارتقا آن توسط کارت حافظه   microSD TransFlashتا دو گيگابايت  را دارد.
همچنين اين گوشي از يک پورت USB ، بلوتوث ، اينفرارد ، GPRS و EDGEبرخوردار است .
از ديگر امکانات موجود در اين گوشي مي توان به تايپ هوشمند T9 ، آيفون ، سيستم ضبط صدا ، سيستم شماره گيري صوتي ، فن آوري Push to talk و قابليت نمايش pdf اشاره کرد .
باتري موجود در اين گوشي از نوع Li-Ion 1000 mAh است و شش ساعت مکالمه مداوم و ۲۶۵ ساعت زمان آماده به کار را پشتيباني مي کند .
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا