تعرفه ۴ درصدي بر واردات گوشي هاي آلکاتل تاثيري ندارد

“پدرام اليکايي” در گفت و گو با خبرنگار “موبنا” اعلام کرد: نوسان ايجاد شده در تعرفه واردات گوشي تلفن همراه از ۶۰ به ۲۵ درصد و سپس  به ۴ درصد در سياست هاي کاري اين شرکت تاثير بسزايي ندارد چرا که شرکت نامداران واردکننده انحصاري گوشي هاي آلکاتل است و از هيچ مسيري گوشي هاي …

“پدرام اليکايي” در گفت و گو با خبرنگار “موبنا” اعلام کرد: نوسان ايجاد شده در تعرفه واردات گوشي تلفن همراه از ۶۰ به ۲۵ درصد و سپس  به ۴ درصد در سياست هاي کاري اين شرکت تاثير بسزايي ندارد چرا که شرکت نامداران واردکننده انحصاري گوشي هاي آلکاتل است و از هيچ مسيري گوشي هاي قاچاق آن وارد بازار نمي شود.
وي افزود: نوسانات ايجاد شده در تعرفه واردات گوشي تلفن همراه، در واردات گوشي هاي اين شرکت تاثير نمي گذارد و اين امر تنها موجب نوسان قيمت گوشي هاي آلکاتل خواهد شد.
اليکايي اظهار داشت: در حال حاضر با تصويب نشدن نهايي ميزان ۴ درصدي تعرفه واردات نمي توان در مورد آن تصميم خاصي اتخاذ کرد.
مديرعامل شرکت نامداران با اشاره به اين که هم اکنون تنها ۳ درصد از سهم بازار فروش گوشي تلفن همراه متعلق به برند آلکاتل است ،گفت : در زمان حاضر بيش از ۱۰ مدل از گوشي هاي آلکاتل با گارانتي شرکت نامداران در اختيار کاربران قرار مي گيرد و تمامي گوشي هاي آلکاتل در رنج قيمت ۳۰۰ هزار ريال تا سقف يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال قرار دارند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا