زاين سرويس رومينگ بدون مرز ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات اگاه در اين باره گفت: زاين به ۱۴ميليون کاربر خود در کشورهاي بحرين،عراق،اردن و سودان اين اجازه اين سرويس را ارايه مي دهد و کاربران در حالي که از سرويس شبکه هاي خانگي استفاده مي کنند، مي توانند  اين سرويس رابه کار برند.وي که نامش …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات اگاه در اين باره گفت: زاين به ۱۴ميليون کاربر خود در کشورهاي بحرين،عراق،اردن و سودان اين اجازه اين سرويس را ارايه مي دهد و کاربران در حالي که از سرويس شبکه هاي خانگي استفاده مي کنند، مي توانند  اين سرويس رابه کار برند.
وي که نامش ذکر نشد، گفت:زاين اين سرويس را براي اولين باردر افريقا ارايه داد وکاربران سرويس هاي اعتباري مي توانند همانند کاربران سرويس هاي دايمي اين اپراتور با اختصاص تعرفه محلي ازاين فناوري استفاده کنند.
زاين اعلام کرد: کاربران همچنين اين امکان را در اختيار دارند که با استفاده از کدهاي کوتاه ازسرويس پزشکي رايگاني که اين اپراتور ارايه مي دهد، استفاده کنند.
مقامات زاين خاطر نشان کردند که در کنفرانسي که هفته گذشته شبکه رگولاتوري عرب AREGNETبرگزار کرد از سازمان ها ي رگولاتوري و اپراتور هاي ارتباط از راه دور خواسته شد تا اقدامات لازم را  جهت کاهش تعرفه سرويس هاي رومينگ در دستور کار خود قرار دهند.
زا ين شرکت ارتباط از راه دور چند مليتي است که کشورهاي مختلف از جمله  کويت، بحرين و عربستان سعودي در آن سهام دارند.
اين شرکت در  لبنان ،عراق، بورکينا فاسو، چاد، جمهوري کنگو،گابون ،کنيا، ماداگاسکارو چند کشور آفريقايي ديگر سرويس هاي خود را ارايه مي دهد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا