کاربران روزانه ۴تا ۶ ساعت وقت خود را با موبايل سپري مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت پالمبيچ پست، کار و وقت گذراني با تلفن همراه در بين کاربران در سنين مختلف بشدت روبه افزايش است اما نوع و روش هاي افراد باتوجه به سن و تربيت فرهنگي متفاوت است. بر اساس اين گزارش، تلفن هاي همراه کاربرد هاي مختلفي پيدا کرده …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت پالمبيچ پست، کار و وقت گذراني با تلفن همراه در بين کاربران در سنين مختلف بشدت روبه افزايش است اما نوع و روش هاي افراد باتوجه به سن و تربيت فرهنگي متفاوت است.
بر اساس اين گزارش، تلفن هاي همراه کاربرد هاي مختلفي پيدا کرده است و اين امر موجب نفوذ گوشي در بين مردم شده است.
گوشي ها به دستگاه اينترنت همراه تبديل شده اند  که سترسي به وب را براي کاربران فراهم کرده اند، به عبارتي ديگر اکنون موبايل کار يک کامپيوتر همراه را براي کاربران انجام مي دهند همانطوري که هر روز ميزان سرعت دسترسي به اينترنت افرايش يافته و ارايه شبکه هاي مختلف از طريق اپراتورها توسعه مي يابند. 
تلفن هاي نسل سومي به خصوص يکي از پيشرفته ترين آنها گوشي iPhone توليد شرکت آمريکايي اپل،  اين راه را براي کاربران هموارتر کرد.
يکي از مقامات شرکت آمريکايي AT&T اظهار مي دارد که ما در حال پيمودن راه هايي براي نزديک شدن به کاربردهاي يک لپ تاپ در تلفن همراه هستيم.
هم اکنون در جوامع مختلف از همه اقشار جامعه  پير و جوان از اين فناوري استفاده مي کنند.
نسل چهارم تلفن همراه سال آينده از راه مي رسد و به اين ترتيب اين نسل نيز بسرعت  کاربردي و معمول مي شود و پيش بيني مي شود که کار با نسل بعدي تلفن هاي همراه ساده تر و سريعتر باشد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا