امسال سال نوآوري و شکوفايي در صنعت مخابرات کشور خواهد بود

محمد خواجويي در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به نام گذاري سال ۸۷ به عنوان سال نوآوري و شکوفايي از سوي مقام رهبري اظهار داشت: در چارچوب فرمايشات مقام معظم رهبري نوآوري مديريتي در خصوصي سازي، باعث شکوفايي اقتصادي خواهد شد.وي با بيان اينکه خصوصي سازي مخابرات دولتي در سال جاري مي …

محمد خواجويي در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به نام گذاري سال ۸۷ به عنوان سال نوآوري و شکوفايي از سوي مقام رهبري اظهار داشت: در چارچوب فرمايشات مقام معظم رهبري نوآوري مديريتي در خصوصي سازي، باعث شکوفايي اقتصادي خواهد شد.
وي با بيان اينکه خصوصي سازي مخابرات دولتي در سال جاري مي تواند نقطه قوتي براي بخش خصوصي فعال در اين عرصه باشد تصريح کرد:روي کار آمدن اپراتور سوم به عرصه تلفن همراه کشور نيز مي تواند فضاي رقابتي ايجاد کرده و مخابرات کشور را از حالت انحصار خارج کند.
دکتر خواجويي با تاکيد بر همکاري سازمان تنظيم مقررات با بخش خصوصي که نشان از اراده مديران مجموعه وزارت ارتباطات براي خروج از انحصار دارد گفت:پس از خصوصي سازي شاهد انقلاب عظيم در حوزه مخابرات کشور خواهيم بود.
دکتر خواجويي با بيان اينکه پس از واگذاري سهام عمده مخابرات به بخش خصوصي بايد مديريت اين سازمان نيز خصوصي شود يادآور شد:مديريت خصوصي براي آينده  کشور افزايش درآمد ملي را به همراه خواهد داشت.
طبق ابلاغيه بند “ج” اصل ۴۴ قانون اساسي سهام ۳۲ شرکت مخابراتي بايد به صورت يکپارچه در بازار بورس عرضه شده و به بخش خصوصي واگذار شود.
۱۲۸/ ۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا