اعتياد به گوشي هاي هوشمند در استراليا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت نيوز دات کام، گوشيهاي بلک بري دستگاه هاي هوشمند و بسيار پيشرفته اي هستند که بيشتر جنبه تجاري و کاري داشته و در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرند. دکتر “مک کورمک” از دانشکده بازرگاني استراليا مي گويد که بسياري از کاربران گوشي هاي بلک …


به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت نيوز دات کام، گوشيهاي بلک بري دستگاه هاي هوشمند و بسيار پيشرفته اي هستند که بيشتر جنبه تجاري و کاري داشته و در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرند.
 دکتر “مک کورمک” از دانشکده بازرگاني استراليا مي گويد که بسياري از کاربران گوشي هاي بلک بري به اين دستگاه ها معتاد شده و مرتبا در حال کار با اين گوشي هاهستند. 
وي معتقد است که هدف از ساخت چنين دستگاه هايي کاربرد و بهره وري بيشتر بوده در حالي که دسترسي به ايميل و اينترنت به صورت شبانه روزي اين ميزان بهره وري را کاهش داده و موجبات ضرر و زيان را فراهم مي کند. 
بر اساس تحقيق و بررسي که روي ۳ هزار نفر از کاربران اين گوشي ها صورت گرفت، ثابت شد که حدود ۱۴ درصد اين کاربران پس از اتمام کار و ترک محل کارشان گوشيهايشان را خاموش مي کنند اما ۴۳ درصد آنها پس از زمان کاري نيز از اين گوشي ها استفاده مي کنند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا