ال جي الکترونيک تلفن همراه را در هند بيمه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات اگاه در اين باره گفت:ال جي نيز مانند چندين سازنده ديگر تلفن همراه و وسايل الکترونيکي که داراي نمايندگي در هند هستند، قصد دارد با ارايه سرويس هاي جديد با افزايش تعداد کاربران خود سهم اين شرکت را در بازار ارتباطي اين کشور افزايش دهد.وي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يکي از مقامات اگاه در اين باره گفت:ال جي نيز مانند چندين سازنده ديگر تلفن همراه و وسايل الکترونيکي که داراي نمايندگي در هند هستند، قصد دارد با ارايه سرويس هاي جديد با افزايش تعداد کاربران خود سهم اين شرکت را در بازار ارتباطي اين کشور افزايش دهد.
وي که نامش ذکر نشد، گفت : در ارايه اين فناوري شرکت بيمه هند به اين شرکت قول همکاري داده است.
“آنيل آرور”يکي از مقامات ارشد ال جي هند ، دغدغه اصلي خريداران تلفن همراه را دزدي گوشي و مفقود شدن آن ها دانست و تصريح کرد اين طرح مي تواند به عنوان يکي از راهکارهاي مناسب نگراني هاي احتمالي در مورد اين مشکل را کاهش دهد و تضميني براي خريداران باشد.
تعداد کل کاربران در هند۲۲۵ميليون و۴۶۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۱۹.۹۵درصد اعلام شده است.
اين کشور۱۲اپراتور فعال دارد .
فروش تلفن همراه در سال ۲۰۰۷ در مدت مشابه سال گذشته در اين کشور حدود دوبرابر شده است و از ۴۵ميليون به ۹۰ميليون دستگاه رسيده است.
شرکت “ال جي الکترونيک ” درسال ۱۹۷۴ در کره جنوبي تاسيس شده است و دفتر مرکزي آن در شهر سئول پايتخت اين کشور قراردارد.
اين شرکت در زمينه صنايع الکترونيکي ، لوازم خانگي ، لوازم صنعتي ، کامپيوتر ، تلفن همراه ، سرمايه گذاري و بيمه فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت با ۱۶۰ هزار کارمند ، سالانه حدود ۶۱ ميليارد دلار اعلام شده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا