مدل F400 سامسونگ

 اين گوشي ابعادي در اندازه‌هاي ۱۶.۹در ۴۸ در ۱۰۳ ميلي‌متر دارد. سامسونگ مدل F400 به صورت کشويي و در دو جهت بالا و پايين طراحي شده است. سامسونگ مدل F400 از شبکه‌هاي GSM 900 ، ۱۸۰۰ ، ۱۹۰۰ و HSDPA 2100 پشتيباني مي‌کند. اين مدل سامسونگ يک گوشي چهاربانده است که قابليت‌هاي خوبي را ارائه …

 اين گوشي ابعادي در اندازه‌هاي ۱۶.۹در ۴۸ در ۱۰۳ ميلي‌متر دارد. سامسونگ مدل F400 به صورت کشويي و در دو جهت بالا و پايين طراحي شده است.
سامسونگ مدل F400 از شبکه‌هاي GSM 900 ، ۱۸۰۰ ، ۱۹۰۰ و HSDPA 2100 پشتيباني مي‌کند. اين مدل سامسونگ يک گوشي چهاربانده است که قابليت‌هاي خوبي را ارائه کرده است. از جمله ويژگي‌هاي آن مي‌توان به صفحه نمايش ۲/۲ اينچي اشاره کرد که از نوع TFT است و کيفيت خوبي دارد. اين صفحه نمايش مي‌تواند حداکثر ۲۵۶ هزار رنگ را نمايش دهد.
پوشه مخصوص فايل‌هاي موسيقي، مشخصه تشخيص موسيقي، راديو FM با قابليت RDS، پشتيباني از بلوتوث ۰/۲و USB نسخه ۰/۲ از ديگر ويژگي‌هايي است که مي‌توان به آن‌ها اشاره کرد.


** دوربين عکاسي و فيلمبرداري
دوربين به کار رفته در سامسونگ F400 يک دوربين سه مگاپيکسلي ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پيکسلي CMOS است که تصاوير خوبي ارائه مي‌کند.
** حافظه اصلي
حافظه اصلي اين گوشي سامسونگ تنها ۲۴ مگابايت بوده که قابليت ارتقا توسط کارت حافظه microSD TransFlash را داراست.
** باتري
باتري مصرفي اين گوشي از نوع استاندارد يون ليتيوم است و تا کنون اطلاعات مشخصي در مورد زمان استفاده مداوم و  زمان استندباي اين مدل سامسونگ در دست نيست.
** سخن آخر
اين گوشي که بتازگي در بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده است تا اواسط سال جاري ميلادي به بازار جهاني تلفن همراه عرضه خواهد شد و تاکنون قيمت دقيق گوشي سامسونگ مدل F400 مشخص نشده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا