واحد ارتباط مردمي ۱۹۰ به ۴ ميليون و ۳۴۰ هزار تماس پاسخ داد

 به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي شرکت مخابرات استان تهران، ۶/۹۱ درصد از تماس (۳ ميليون و ۹۷۵ هزار) توسط سيستم مکانيزه و ۸/۱۰ درصد از تماس (۳۵۶ هزار) توسط اپراتور پاسخ داده شده است. لازم به ذکر است از ۳۵۶ هزار تماس که توسط اپراتور پاسخ داده شده است ۳۵ درصد درخصوص …

 به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي شرکت مخابرات استان تهران، ۶/۹۱ درصد از تماس (۳ ميليون و ۹۷۵ هزار) توسط سيستم مکانيزه و ۸/۱۰ درصد از تماس (۳۵۶ هزار) توسط اپراتور پاسخ داده شده است.
لازم به ذکر است از ۳۵۶ هزار تماس که توسط اپراتور پاسخ داده شده است ۳۵ درصد درخصوص کابل برگردان، ۲۰ درصد درمورد راهنماي استفاده از کدهاي خدماتي، ۱۳ درصد در زمينه تغييرات پيش شماره ها و ۱۲ درصد درخصوص چگونگي واگذاري سهام مخابرات به بخش خصوصي بوده و ۲۰ درصد مابقي مربوط به پيگيري مشکلات و انتقادات است.
براساس همين گزارش آمار فوق بيانگر آنست که در سال گذشته واحد ۱۹۰ بطور ميانگين روزانه به ۱۲ هزار مورد تماس مردمي پاسخ داده است.
همچنين واحد ارتباط مردمي ۱۹۰ کرج نيز به ۳ هزار تماس مردمي پاسخ گفت که ۷۰ درصد تماس ها مربوط به خرابي تلفن، ۲۰ درصد به کارت شبکه هوشمند (IN) و ۱۰ درصد درخصوص تعرفه هاي وسائل متفرقه بوده است.
شايان ذکر است واحد ارتباط مردمي ۱۹۰ شهرستان کرج در تاريخ ۲۳ بهمن ماه سال ۸۶ راه اندازي شده است.
  117/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا