“موتورولا” و “تي ام تي آي” وب سايت جديد راه اندازي کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، استفاده ازاين سايت به شرکا ، خرده فروشها ، تجار و مصرف کنندگان کمک مي کند تا بعنوان يک ابزار ميزان خطا درسازش پذيري و اشتباه سيستم بلوتوث را کنترل کرده و کاهش دهند.اين وب سايت با آدرس اينترنتي  motorola.com/bluetoothconnect جستجوي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، استفاده ازاين سايت به شرکا ، خرده فروشها ، تجار و مصرف کنندگان کمک مي کند تا بعنوان يک ابزار ميزان خطا درسازش پذيري و اشتباه سيستم بلوتوث را کنترل کرده و کاهش دهند.
اين وب سايت با آدرس اينترنتي  motorola.com/bluetoothconnect جستجوي انجام شده توسط “تي ام تي آي” را مجددا کنترل کرده و  به روز مي کند و نتايج بدست آمده را با هم مقايسه و کنترل و خطاهاي احتمالي ناشي از وسايل داراي سيستم بلوتوث موتورولا  را مشخص مي کند.
با استفاده ازاين سايت اينترنتي ، کاربرمي تواند به سرعت و به آساني لوازمي را که با گوشي تلفن همراه مطابقت و همخواني دارند، شناسايي کنند و يا آنها را به منظور کسب اطمينان از داشتن همخواني با وسايل موجود ، ارتقا دهند.
وب سايت ياد شده درحال حاضر فقط در بازار انگليس قابل دسترسي است و طي ماه مي ، درکشورهاي ايتاليا ، فرانسه ، آلمان و اسپانيا و متعاقبا در بازارهاي جهاني قابل دسترس همه کاربران قرارخواهد گرفت.
شرکت  چند مليتي موتورولا در سال ۱۹۲۸ درآمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” آمريکا است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا