Berggi سرويس ويدويو به بازار جهاني تلفن همراه عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت مارکت واير، بر اساس اين گزارش اين شرکت امکان تماشاي ويديو را راحت تر از قبل توسط تلفن همراه فراهم مي کند.  تلفن زدن، چک کردن ايميل يا بازي کردن توسط تلفن همراه کاربردهايي است که مردم در سراسر دنيا ساعت هايي از روز را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت مارکت واير، بر اساس اين گزارش اين شرکت امکان تماشاي ويديو را راحت تر از قبل توسط تلفن همراه فراهم مي کند.
 تلفن زدن، چک کردن ايميل يا بازي کردن توسط تلفن همراه کاربردهايي است که مردم در سراسر دنيا ساعت هايي از روز را به آن اختصاص مي دهند،  BerggiVideo نيز کاربردي است که امکان تماشاي ويديو را توسط تلفن همراه در هر زماني براي کاربران فراهم مي کند.
اين شرکت همچنين سرويسي موسوم به BerggiMail را ارايه داده که امکان دسترسي به ايميل را توسط تلفن همراه فراهم مي کند و با جاوا MIPD 2.0 سازگار است.
BerggiMail از زمان عرضه در سال گذشته تاکنون سه ميليون کاربر در سراسر جهان داشته است.  
کاربران مي توانند به وب سايت BerggiMail مراجعه کرده و شماره تلفن همراه خود را وارد کنند، سپس براي آنها يک پيام کوتاه فرستاده مي شود که کاربران مي توانند با باز کردن پيام  از اين سرويس به شکل رايگان استفاده کنند.
اين سرويس از طريق شبکه هاي AT&T ، اسپرينت و اپراتورهاي شبکه اروپا و آسيا- اقيانوسيه در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا