همکاري اينتل با عربستان سعودي در زمينه فناوري وايمکس

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،مدير عامل اينتل در ادامه بيانات خود افتتاح يک مدرسه آموزش الکترونيک در اين کشور و تبديل عربستان سعودي به يکي از کشورهاي پيشگام در زمينه آموزش الکترونيک را از ديگر اقدامات اين مرکز عنوان کرد.وي گفت:به اين منظور توافق نامه اي با اپراتور ارتباط از دور …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت “سلولارنيوز”،مدير عامل اينتل در ادامه بيانات خود افتتاح يک مدرسه آموزش الکترونيک در اين کشور و تبديل عربستان سعودي به يکي از کشورهاي پيشگام در زمينه آموزش الکترونيک را از ديگر اقدامات اين مرکز عنوان کرد.
وي گفت:به اين منظور توافق نامه اي با اپراتور ارتباط از دور STCعربستان سعودي منعقد کرده است و بر اساس آن موظف است شبکه وايمکس را تا سال ۲۰۱۱در مدينه ارايه دهد. 
 تعداد کاربران تلفن همراه عربستان سعودي تا ماه مارس ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۲۱ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۹درصد اعلام شده است.
در اين کشور چهار اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد.
STCاپراتور تلفن همراه عربستان سعودي است که با ۱۳ميليون و ۶۰۰هزار کاربر رتبه اول را در بين ديگر اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
اينتل شرکت آمريکاي سازنده پردازنده  ،چيپ ست ،بخش هاي مختلف کامپيوتر و بسياري ديگر از وسايل الکترونيکي  است و در سال ۱۹۶۸در کاليفرنيا تاسيس شد.
۱۳۴/ ۱۴


 


 


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا