آيفون و نوکيا N95 پرطرفدارترين گوشي در کانادا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت فاينشنال پست، مردم کانادا براي به دست آوردن هوشمندترين وشيک ترين گوشي ها بايد به شکل غير رسمي اين گوشي ها را تهيه کنند.براي مثال گوشي iPhone ساخت شرکت اپل به طور رسمي در دسترس کاربران اين کشور قرار نگرفته اما دستفروشان و فروشندگان تلفن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت فاينشنال پست، مردم کانادا براي به دست آوردن هوشمندترين وشيک ترين گوشي ها بايد به شکل غير رسمي اين گوشي ها را تهيه کنند.
براي مثال گوشي iPhone ساخت شرکت اپل به طور رسمي در دسترس کاربران اين کشور قرار نگرفته اما دستفروشان و فروشندگان تلفن همراه اين گوشي را از ايالات متحده آمريکا خريداري کردند و با تغييراتي در آن به کاربران اجازه مي دهد از شبکه اپراتور کانادايي Rogers سرويس دريافت و از اين گوشي ها استفاده کنند.
نوکيا N95 نيز بسيار مورد توجه کاربران کانادايي قرار گرفت و  اين تلفن همراه نيز  به شکل غير رسمي به کاربران فروخته مي شود.
اپراتورهاي اين کشور اين گوشي را نمي فروشند اما کاربران مي توانند از دستفروشاني چون Tiger Direct اين گوشي را تهيه کنند.
اين گوشي ها همه از ويژگي هاي بسيار برجسته اي برخوردارند مثلا iPhone اپل انقلابي در عرصه فناوري لمسي تلفن همراه با واسط کاربري خاص به وجود آورد و از ويژگي ناوبري آسان با چندين کاربرد به شکل همزمان  بهره مي برد به طوري که کاربران اين امکان را دارند که هم از نقشه استفاده کنند و هم تماس ها را مديريت کنند.
اما N95 نوکيا همانند يک دستگاه دوربين فيلمبرداري و عکاسي عمل مي کند با دوربين قدرتمند و بلندگوهاي استريو اين گوشي امکان استفاده از فايل هاي ويديويي وب براي کاربران فراهم مي شود.
 عمر طولاني باتري N95 از ديگر ويژگي هاي اين گوشي است.
کشور ي در آمريکاي شمالي واقع شده و سه ميليون و۸۴۹هزار و  674کيلومتر مربع مساحت و بيش از  31ميليون نفر جمعيت دارد و پايتخت آن اتاوا است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا