اولويت استفاده از تلفن همراه در آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اي مارکتر”، اپراتورهاي تلفن همراه در صدد هستند تا کاربران را به استفاده از قابليت هاي ديگر تلفن همراه مانند پيام متني، اشتراک تصاوير و ويديوها، بازي و ديگر قابليت ها نيز ترغيب کنند.با توجه به نتايج اين پروژه تحقيقاتي  60درصد کاربران نوجوان آمريکايي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اي مارکتر”، اپراتورهاي تلفن همراه در صدد هستند تا کاربران را به استفاده از قابليت هاي ديگر تلفن همراه مانند پيام متني، اشتراک تصاوير و ويديوها، بازي و ديگر قابليت ها نيز ترغيب کنند.
با توجه به نتايج اين پروژه تحقيقاتي  60درصد کاربران نوجوان آمريکايي تنها براي مکالمه از تلفن همراه استفاده مي کنند و تنها يک سوم آنها روزانه به ارسال پيام کوتاه مي پردازند.
در ميان کاربران جوان ، ۶۲ درصد اعلام کرده اند که زندگي بدون تلفن همراه براي آنها بسيار دشوار است.
تحقيق ديگري نيز که در اکتبر ۲۰۰۷ توسط گروه تحقيقاتي Development-Harrison  روي گروهي از جوانان انجام شد ، نشان داد که بيشتر آنها وابستگي شديدي به تلفن همراه دارند و بيشتر به منظور مکالمه از آن استفاده مي کنند.
در تحقيق ياد شده ۹۰ درصد کاربران ۱۳ تا ۲۴ ساله اعلام کردند که به ندرت تلفن همراه را براي ارسال پيام کوتاه به کار مي گيرند.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ ان ۸۱درصد است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا