“وودافون” در آلمان سرويس تلفني اينترنتي ارزان ارايه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اينفووورد دات کام” ، اين شرکت با استفاده از فن آوري تلفني “آي پي” IP ، امکان استفاده کاربران خارج از کشور را از طريق اتصال اينترنتي به تلفن خانگي با همان هزينه برقراري تماس از داخل آلمان فراهم مي کند.شرکت هاي کارير موبايل …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اينفووورد دات کام” ، اين شرکت با استفاده از فن آوري تلفني “آي پي” IP ، امکان استفاده کاربران خارج از کشور را از طريق اتصال اينترنتي به تلفن خانگي با همان هزينه برقراري تماس از داخل آلمان فراهم مي کند.
شرکت هاي کارير موبايل و ارايه کننده تلفن هاي” آي پي ” معمولا ارتباط کاري قوي با هم ندارند ، ولي با اين طرح وودافون اين نقيصه رفع مي شود.
استفاده ازاين سرويس براي کاربراني ميسر خواهد بود که به اينترنت دسترسي داشته باشند.
با فشارهايي که از سوي اتحاديه اروپا  و  شرکت هاي ارايه کننده سرويس تلفني آي پي ، در مجموع به شرکت هاي ارايه کننده سرويس هاي تلفن همراه وارد مي شود،  خدماتي نظير آنچه که شرکت وودافون آلمان عرضه مي کند ، لازم وضروري به نظر مي رسد.
اين سرويس با دو سيستم مختلف ، Messenger PC   براي مشترکان معمولي و IP-Phone Pro  براي کاربران حرفه اي ارايه مي شود که از لحاظ کارکرد شبيه به هم هستند ولي مشتريان آن داراي منوها و سيستم هاي  مختلف مي باشند.
کاربران با استفاده از اين سرويس همچنين مي توانند پيامهاي SMS را بوسيله کامپيوترهاي خانگي شان و با استفاده از Internet Explorer يا Firefox ارسال کنند.
شرکت وودافون که دفتر مرکزي آن درشهر “نيوبري” انگليس قراردارد، درسال ۱۹۸۳به عنوان بخشي از شرکت ” Racal Telecom”  تاسيس  و از سال ۱۹۹۱ مستقل شده است.
درآمد اين شرکت در سال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۳۱ ميليارد و ۱۰۴ ميليون پوند انگليس و سود خالص آن در همين سال حدود يک ميليارد و ۵۶۴ ميليون پوند گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا