استفاده برنامه کاربردي ” fringME” در گوشي UIQ

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، ” fringME” قابليت گفت و گوي وب به تلفن همراه را براي کاربر فراهم مي کند. پيش از اين برنامه  ” fringME” تنها براي گوشي هاي مجهز به سيمبيان S60 ارايه شده بود و اکنون کاربران گوشي هاي هوشمند UIQ نيز مي توانند …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، ” fringME” قابليت گفت و گوي وب به تلفن همراه را براي کاربر فراهم مي کند.
پيش از اين برنامه  ” fringME” تنها براي گوشي هاي مجهز به سيمبيان S60 ارايه شده بود و اکنون کاربران گوشي هاي هوشمند UIQ نيز مي توانند از آن استفاده کنند.
اين برنامه کاربردي بين وبلاگ، شبکه اجتماعي، پروفايل يا وب سايتي که کاربر از آن استفاده مي کند و بازديد کنندگان ديگر به صورت آنلاين ارتباط ايجاد مي کند.
کاربران گوشي هاي هوشمند سيمبيان S60 مجهز به سيستم GPS مي توانند با قابليت “Find Me” در تلفن همراه خود با کمک اين برنامه کاربردي با کاربران ديگر در وب سايت ارتباط برقرار کنند.
کاربران براي استفاده از برنامه fringME بايد آخرين ورژن fring را تهيه کرده و وارد بخش fringME شوند وسپس کد هات ميل خود را در صفحه وب مورد نظر خود کپي کنند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا