همکاري “گرامن فون” بنگلادش و”تکترونيکس”آمريکاي شمالي

به گزارش گوه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”شفي گل اسلام”مدير عامل “گرامن فون” در اين باره گفت:بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بين دوطرف، تکترونيکس موظف است، پلتفورم نظارت و بازبيني شبکه را براي اين اپراتور تهيه کند.وي گفت: اين پلتفورم کار نظارت و بازبيني بر شبکه هاي GSM GPRSوSIGTRAN را بر عهده دارد و اين …

به گزارش گوه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”شفي گل اسلام”مدير عامل “گرامن فون” در اين باره گفت:بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بين دوطرف، تکترونيکس موظف است، پلتفورم نظارت و بازبيني شبکه را براي اين اپراتور تهيه کند.
وي گفت: اين پلتفورم کار نظارت و بازبيني بر شبکه هاي GSM GPRSوSIGTRAN را بر عهده دارد و اين امکان را در اختيار اپراتور قرار مي دهد تا مشکلات و اختلالات موجود در شبکه را در زمان وقوع آنها رديابي کرده و در جهت رفع مشکل اقدام کند.
“اسلام” افزود: تکترونيکس علاوه بر موارد فوق وظيفه تهيه شبکه K18، سرويس آناليز(NSA)  و همچنين اموزش متخصصان در زمينه اين فناوري ها را بر عهده دارد.
مدير عامل “گرامن فون” حصول اطمينان از امنيت شبکه و پوشش دهي سراسري سرويس ها را بدون اختلال يکي از اهداف اصلي اين اپراتور عنوان کرد.
وي افزود:اين طرح سرويس هاي ما را با استانداردهاي جهاني همگام خواهد کرد و فرصت هاي بيشتري را در بازار ارتباطي برايمان به ارمغان خواهد آورد.
تکترونيکس شرکت ارايه دهنده تجهيزات نظارت و بازبيني براي فناوري هاي ارتباطي از جمله شبکه تلفن همراه مي باشد که در اکتبر ۲۰۰۷ميلادي در نيويورک تاسيس شد.
اسلام گفت: تا پايان سال تعداد کاربران تلفن همراه در بنگلادش ۳۴ميليون و ۳۷۰هزار نفر اعلام شده است وهمچنين ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور۲۳.۱۳درصد مي باشد.
مدير عامل”گرامن فون”خاطر نشان کرد : ۶ اپراتور فعال شامل “گرامن فون”،”بنگ لينک”،”اکتل”،”وريد”،”سيتي سل”و “تل تاک” در اين کشور وجود دارد که گرامن فون با ۱۶ميليون و ۴۸۰هزار کاربر رتبه اول را به  خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا