عرضه ۳۵ميليون دستگاه گوشي در نمايشگاه “موبايل آسيا ۲۰۰۸” در هند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين نمايشگاه که به وسيله “انجمن سلولار هند” ترتيب داده شده بود بعد از سه روز فعاليت ديروز به کار خود پايان داد.درطول مدت برگزاري نمايشگاه که از۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه برگزار شد ، شرکت هايي چون”اي-ميت”،”الجي”،”اينتکس”،”سامسونگ”و”سوني  ريکسون”، “موتورولا”، “نوکيا” و چند شرکت ديگر به عرضه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين نمايشگاه که به وسيله “انجمن سلولار هند” ترتيب داده شده بود بعد از سه روز فعاليت ديروز به کار خود پايان داد.
درطول مدت برگزاري نمايشگاه که از۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه برگزار شد ، شرکت هايي چون”اي-ميت”،”الجي”،”اينتکس”،”سامسونگ”و”سوني  ريکسون”، “موتورولا”، “نوکيا” و چند شرکت ديگر به عرضه توليدات خود پرداختند.
آمارها نشان مي دهد که بيش از ۱۵۰هزار نفراز اين نمايشگاه بازديد کردند که به عقيده کارشناسان استقبال بي نظيري بوده است.
در گزارشي که در اين زمينه منتشر شد، آمده است :محور اصلي نمايشگاه امسال هند بر روي فناوري نسل آينده متمرکز شده بود.
 در اين گزارش همچنين آمده است ، بازار تلفن همراه هند از نظر رشد و توسعه يکي از سريعترين و مستعد ترين بازار هاي تلفن همراه در سراسر جهان به شمار مي آيد.
  تعرفه تلفن همراه در هند زير ۲سنت  مي باشد و اين کشور توانسته در عرض يک ماه هشت ميليون و ۷۷۰هزار کاربر جديد به شبکه ارتباطي خود اضافه کند.
تعداد کل کاربران اين کشور نزديک به ۲۵۰مليون نفر مي باشد.
رگولاتور ارتباطي هند در بيانيه اي اعلام کرد، اين کشور قصد دارد تا سال ۲۰۱۰تعداد کاربران خود در بخش سرويس هاي ارتباطي را به ۵۰۰ميليون نفر و در بخش سرويس هاي پهن باند را به ۲۰ميليون کاربر برساند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا