افزايش قيمت سيم کارت کارکرده کد”۲″ همراه اول

“تينا ارجمند” از فروشندگان سيم کارت در مرکز تهران گفت: به دليل کاهش  عرضه سيم کارت کارکرده کد”۲″ اکثر فروشندگان قيمت اين کالا را بالا بردند اما در همين حال به دليل کاهش خريدوفروش ساير کدهاي همراه اول بدون نوسان قيمت در بازار عرضه شد.وي افزود: نزديکي شدن اربعين حسيني نيز از دلايل اصلي است …

“تينا ارجمند” از فروشندگان سيم کارت در مرکز تهران گفت: به دليل کاهش  عرضه سيم کارت کارکرده کد”۲″ اکثر فروشندگان قيمت اين کالا را بالا بردند اما در همين حال به دليل کاهش خريدوفروش ساير کدهاي همراه اول بدون نوسان قيمت در بازار عرضه شد.
وي افزود: نزديکي شدن اربعين حسيني نيز از دلايل اصلي است که باعث شده تا در اين روزها اکثر کاربران از خريد سيم کارت هاي همراه اول خودداري کنند.
ارجمند خاطر نشان کرد: به دليل مشخص نشدن زمان دقيق توزيع سيم کارت هاي اعتباري اپراتور اول بازار خريدوفروش اين کالا مدتي است که با رکود مواجه شده است.
سيم کارت صفر کد هاي يک تا هشت به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۹۰۰ هزار ريال ،چهار ميليون و ۶۰۰ هزار ريال،سه ميليون و ۸۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال،سه ميليون و ۷۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت کارکرده کد”۱″ همراه اول به بهاي پنج ميليون و ۸۵۰ هزار ريال تا  شش ميليون ريال فروخته  مي شود.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي دو، سه، چهار، پنج، شش،  هفت و هشت به بهاي چهار ميليون و ۵۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۲۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، سه ميليون ريال و دو ميليون و ۷۰۰ هزار ريال  به فروش مي رود.
۱۲۹/۱۳


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا