اظهار علاقه مندي يک بانک داخلي براي سرمايه‌گذاري در پروژه تاليا

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات،دکتر وفا غفاريان اظهار داشت: تاليا دو درخواست مشخص را مطرح کرده که با نگاه مثبت از سوي مخابرات حمايت شده است. وي خاطر نشان کرد: استفاده از اعتبارات صندوق ذخيره ارزي يکي از درخواست‌هاي مطرح شده از سوي تاليا است. معاون وزير …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات،دکتر وفا غفاريان اظهار داشت: تاليا دو درخواست مشخص را مطرح کرده که با نگاه مثبت از سوي مخابرات حمايت شده است.
وي خاطر نشان کرد: استفاده از اعتبارات صندوق ذخيره ارزي يکي از درخواست‌هاي مطرح شده از سوي تاليا است.
معاون وزير ارتباطات افزود: اين موضوع پس از بررسي در هيات مديره شرکت مخابرات ايران با نظر مثبت،به صندوق ذخيره ارزي منعکس شده که نتيجه آن پس از بررسي شرايط از سوي مراجع ذي‌ربط اعلام مي‌شود.
وي تصريح کرد:تاليا، هنگام شرکت در مزايده مخابرات يک شرکت خارجي را به عنوان پشتوانه مالي معرفي کرد که شرکت مذکور به تعهدات خود عمل نکرد.
رييس هيات مديره شرکت مخابرات ايران با بيان اين که حمايت يک بانک از تاليا براي پيشبرد سريع‌تر اين پروژه بسيار موثر خواهد بود، تاکيد کرد:يکي از بانک‌هاي داخلي، به منظور سرمايه‌گذاري در تاليا، اظهار علاقه کرده است.
وي ادامه داد: به بانک متقاضي اعلام کرديم در صورت آمادگي براي پذيرش تعهدات سرمايه‌گذار قبلي، موضوع جايگزيني مي‌تواند مورد بررسي و پيگيري شرکت مخابرات ايران قرار گيرد.
وي گفت: اميدواريم تاليا بتواند به توسعه خود سرعت داده و پاسخگوي بخش بيشتري از بازار تلفن همراه ايران باشد.
شبکه مستقل تلفن همراه اعتباري تاليا که با سرمايه گذاري سهامداران يک شرکت تعاوني ايجاد شده است تاکنون در مراکز استان ها و شهرهاي پرجمعيت کشور حدود يک ميليون سيم کارت واگذار کرده است.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا