معرفی گوشی های پرفروش نوکیا در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند.گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۱۵۷ هزار تومان به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند.
گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۱۵۷ هزار تومان به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.
این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا چهار گیگابایت است.
گوشی ۵۸۰۰ این برند نیز  با گارانتی متفرقه با قیمت ۳۲۰ هزار تومان توانسته مورد خرید اکثر مشتریان واقع شود.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
گوشی ۳۱۱۰ نوکیا که از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT ،  دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت بهره می برد توانسته با قیمت فروش  95 هزار تومان در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
گوشی N97 این برند نیز با قیمت ۶۳۰ هزار تومان در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
دو مدل گوشی ارزان قیمت ۱۲۰۲ و ۱۲۰۳ این برند که با قیمت  33 و ۳۲ هزار تومان در بازار عرضه می شود نیز در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا