خریداران در انتظار کاهش قیمت

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از برخی منابع بازاری، بازار خرید و فروش تجهیزات کامپیوتری نیز مانند بازار نوت‌بوک و تبلت این روزها حال و روز خوشی ندارد و با کاهش چشمگیر حجم تقاضا نسبت به ماه‌های قبل مواجه شده است. “داوود طزری” یکی از کارشناسان این حوزه در این باره گفت: بازار تجهیزات …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از برخی منابع بازاری، بازار خرید و فروش تجهیزات کامپیوتری نیز مانند بازار نوت‌بوک و تبلت این روزها حال و روز خوشی ندارد و با کاهش چشمگیر حجم تقاضا نسبت به ماه‌های قبل مواجه شده است.
“داوود طزری” یکی از کارشناسان این حوزه در این باره گفت: بازار تجهیزات کامپیوتری که شامل مواردی همچون موس، کیبورد، هارد، کول دیسک و غیره می شود ، بازاری کم‌رونق‌تر از ماه‌های پیش را سپری می‌کنند.
وی گفت: بی‌رونقی بازار این کالاها در شرایطی است که با وجود افزایش هزینه‌های جانبی نظیر حقوق و دستمزد کارمندان و اجاره بها و همچنین نرخ تورم برای افزایش قیمت اقدام نکرده‌اند.
طزری با اشاره به اینکه هر افزایش قیمتی در چنین شرایطی به تشدید وضعیت نامساعد بازار منجر شده و این موضوع به ضرر گروه فروشنده است، افزود: البته بی رونقی بازار در این ماه‌ها چندان دور از انتظار نیست و معمولا در این برهه زمانی هر سال بازار با یک رکود نسبی مواجه می شود.
به اعتقاد این کارشناس لوازم جانبی، به نظر می‌رسد که از اوایل خرداد ماه وضعیت بازار تغییر کرده و با افزایش تقاضا مواجه شویم.
در همین حال جمعی از فروشندگان کالاهای آی تی بر این باورند که در شرایط فعلی بسیاری از خریداران تجهیزات جانبی منتظر کاهش قیمت‌ها هستند و تصور می‌کنند در آینده نزدیک ممکن است دلار ارزان و قیمت‌ها در بازار کاهش یابد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا