سه عضو جدید هیات مدیره مخابرات مشخص می شوند

ناصر یوسف پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تاکید بر اینکه از این پس سهامدار جدید مخابرات در مورد این شرکت تصمیم گیری می کند ، اظهار داشت: سهامدارعمده مخابرات مجاز است تا سه عضو هیات مدیره این شرکت را انتخاب کند و دو عضو دیگر هیات مدیره نیز توسط نمایندگان …

ناصر یوسف پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تاکید بر اینکه از این پس سهامدار جدید مخابرات در مورد این شرکت تصمیم گیری می کند ، اظهار داشت: سهامدارعمده مخابرات مجاز است تا سه عضو هیات مدیره این شرکت را انتخاب کند و دو عضو دیگر هیات مدیره نیز توسط نمایندگان دولت و سهام عدالت مشخص خواهد شد.
وی در مورد وضعیت پروژه های مخابراتی پس از عرضه سهام شرکت مخابرات ایران گفت: هرتصمیمی که هیات مدیره جدید اتخاذ کند انجام خواهد شد.
به گزارش موبنا ۵۰ درصد به علاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران فردا صبح (چهارشنبه ۲۵ شهریورماه ) راس ساعت ۸ صبح در تالار بورس تهران عرضه می شود.
تاکنون ۲۰ درصد سهام شرکت مخابرات ایران در قالب سهام عدالت، ۵ درصد به صورت عرضه در بورس و ۵ درصد دیگر نیز به عنوان سهام ترجیحی به کارمندان این شرکت واگذار شده است.
با احتساب واگذاری ۵۰ درصد سهام شرکت مخابرات ایران، میزان سهام واگذار شده به ۸۰ درصد خواهد رسید.
دو کنسرسیوم پیشگامان کویر یزد و توسعه اعتماد مبین در فرآیند عرضه بلوک سهام مخابرات شرکت کرده و موفق به دریافت مجوز انجام معامله شده اند .
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا