تلویزیون های سامسونگ فصل جدیدی را در بازار ایجاد می کنند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، استقبال مشتریان از  امکانات بالای تلویزیون های ال ای دی سامسونگ  باعث شده تا علی رغم وضعیت نامطلوب اقتصادی در جهان، رشدی فزاینده در بازار همراه با سطح بالای رضایت مشتریان خود ایجاد کرده است.  خط تولید تلویزیون های LED متشکل از دو …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، استقبال مشتریان از  امکانات بالای تلویزیون های ال ای دی سامسونگ  باعث شده تا علی رغم وضعیت نامطلوب اقتصادی در جهان، رشدی فزاینده در بازار همراه با سطح بالای رضایت مشتریان خود ایجاد کرده است. 
خط تولید تلویزیون های LED متشکل از دو سری شش و هفت هزار است که دارای سه برتری مهم در مقایسه با دیگر محصولات است.
این نوع تلویزیون ها از زیبایی و کیفیت تصویر بالا، باریکی به اندازه ۲۹ میلیمتر و صرفه جویی در مصرف انرژی تا حد ۴۰ درصد برخوردار هستند.
هر دو سری محصولات تولید شده دارای تکنولوژی مختلف از جملهMotion Plus Frame Interpolation ،حافظه داخلی، تکنولوژی ۱۰۰ HZ، بازی های کامپیوتری و پخش فیلم توسط پورت USB 2.0 هستند.
این محصولات اولین تلویزیون های تولید شده ای هستند که توانسته اند لوگوی Swan  یکی از مشهورترین و پر آوازه ترین لوگو های تضمین کننده کمی اثرات محیطی مخرب و مصرف برق بسیار پایین ارائه شده توسط کشور سوئد (پیشرفته ترین کشور در حمایت از محیط زیست) را برروی خود داشته باشند.
با توجه به برتری در کارایی و طراحی منحصر به فرد تلویزیون LED سامسونگ که باعث فروش فوق العاده این تلویزیون در بازار شده است.
“یانگ کیو کیم” بالاترین مقام عالی رتبه بخش نمایش کمپانی سامسونگ گفت: قلب پیشرفت های سامسونگ برای تلویزیون های LED تنها استفاده از نو آوری و ابتکار نبوده بلکه استفاده از این ابتکار و نو آوری در تولید محصولاتی مطلوب برای مصرف کنندگان در جهت افزایش سطح رضایت مشتریان است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا