گوشی جدید تلفن همراه جنرال موبایل معرفی شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “اسلش گیر” ،  این گوشی از سری گوشی های هوشمند به شمار می آید و دارای سیستم عامل اندروید گوگل است.گوشی هوشمند DSTL1 Android همچنین ازسری گوشی های دارای قابلیت استفاده از دو سیمکارت است.این گوشی دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله تراشه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از “اسلش گیر” ،  این گوشی از سری گوشی های هوشمند به شمار می آید و دارای سیستم عامل اندروید گوگل است.
گوشی هوشمند DSTL1 Android همچنین ازسری گوشی های دارای قابلیت استفاده از دو سیمکارت است.
این گوشی دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله تراشه پردازشگر Intel Marvell با فرکانس ۶۲۴ مگاهرتس است . پردازشگر بکار رفته دراین گوشی از تراشه های کوالکام با فرکانس ۵۲۸ مگاهرتس که در گوشی های هوشمند اندروید HTC استفاده می شوند ، برتر است.
صفحه نمایش این گوشی از نوع مقاومتی با قابلیت کاربا قلم stylus است و علاوه بر این ، این گوشی دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED ، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی microSD با ظرفیت ۴ گیگابایت است.
یکی ازقابلیت های دوسیمکارتی بودن این گوشی آن است که کاربرانی که دایم درحال مسافرت هستند می توانند از یک سیمکارت آن برای استفاده با شماره کشورمحل اقامت استفاده کند واز سیمکارت دیگر برای استفاده از سرویس های محلی ( مکانهایی کاربر به آنجا سفر می کند) استفاده کند که این قابلیت هزینه رومینگ را برای کاربر کاهش می دهد.
قیمت فروش و زمان عرضه به بازار این گوشی اعلام نشده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا