تعداد قطعی های شبکه فیبرنوری کشور ۵/۱ برابر سال پیش شده است

این کارشناس فنی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به اظهارات برخی مسوولان در مورد کاهش زمان قطعی های فیبرنوری امسال نسبت به سال گذشته اظهار داشت: کاهش زمان قطعی فیبرنوری نسبت به سال گذشته محقق نشده است و بهینه سازی در این شبکه هنوز به جایی نرسیده است که زمان …

این کارشناس فنی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به اظهارات برخی مسوولان در مورد کاهش زمان قطعی های فیبرنوری امسال نسبت به سال گذشته اظهار داشت: کاهش زمان قطعی فیبرنوری نسبت به سال گذشته محقق نشده است و بهینه سازی در این شبکه هنوز به جایی نرسیده است که زمان قطعی را کاهش دهد.
وی با تاکید براینکه مسوولان باید تعداد دفعات و مدت زمان قطعی فیبرنوری را اعلام کنند ، افزود: تعداد قطعی فیبرنوری در سال گذشته نزدیک به ۸۰ بار بود که امسال به حدود ۵/۱ برابر افزایش یافته است.
به گفته وی برخلاف اقدامات انجام شده برای توسعه و بهبود کیفیت شبکه فیبرنوری ، اعداد و ارقام موجود از وضعیت مطلوب این شبکه حکایت ندارد.
به گزارش موبنا چندی پیش مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفته بود که در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه سال پیش از آن ، مدت زمان قطعی های فیبرنوری در کشور کاهش یافته است.
محمدباقر ظهوری فر استفاده از ضابطین مخابرات جهت اطلاع از حفاری ها برای راهنمایی، ایجاد مسیرهای پشتیبان و اصلاح نقشه های اجرایی را از جمله دلایل کاهش این قعطی ها عنوان کرد.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا