نگاهی به مرورگر IE در گوشی های موبایل

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، مرورگر اینترنت اکسپلورر موبایلی بر پایه طرح بندی یک موتور جستجوی اختصاصی است که مایکروسافت اختصاصا آن را برای جستجو طراحی کرده است.بر اساس این گزارش اینترنت اکسپلورر موبایلی یکی از مرورگرهایی است که هم اکنون بر روی بیشتر گوشی های هوشمند نصب …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، مرورگر اینترنت اکسپلورر موبایلی بر پایه طرح بندی یک موتور جستجوی اختصاصی است که مایکروسافت اختصاصا آن را برای جستجو طراحی کرده است.
بر اساس این گزارش اینترنت اکسپلورر موبایلی یکی از مرورگرهایی است که هم اکنون بر روی بیشتر گوشی های هوشمند نصب شده و می توان گفت در بازار گوشی های هوشمند به نوعی حکمفرماست.
مرورگر اینترنت اکسپلورر موبایلی دارای بخش آدرس بار است که در بخش بالایی صفحه نمایش واقع است و در انتهای نوار جستجوی کلید”Go”  وجود دارد.
 در پایین صفحه نمایش دو آیتم وجود دارد که یکی کلیدی است که به کاربر امکان می دهد به صفحه قبلی باز گردد و یک کلید منو که به کاربر امکان می دهد به عملکردهای گوناگون از این مرورگر دسترسی داشته باشد.
مرورگری در وب سایت ها با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر موبایلی همانند عملکرد مرورگر نوکیا است.
کاربر از این امکان برخوردار است که فضایی از صفحه را برای دیدن با وضوح بیشتر یا زوم کردن روی آن انتخاب کند.
این مرورگر سپس بخش کوچکی از سایت را در یک بخش مستطیل شکل به نمایش می گذارد.
برای زوم شدن بر روی هر بخش لازم است کاربر با استفاده از انگشت دست یا قلم نوری ضربه آهسته ای بر روی آن بخش وارد کند.
ذخیره تصاویر در این مرورگر بسیار ساده است فقط لازم است که بر روی تصویر مورد نظر ضربه آهسته ای وارد کرده و سپس کلید Save Image را در بخش منو فشار دهید.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا