گوشی های نوکیا گران تر شد

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی یک ماهی که گذشت به دلیل جلوگیری از واردات غیرقانونی در مرزهای غربی و جنوبی کشور باعث شده تا قاچاقچیان نتوانند به راحتی به واردات  گوشی  بپردازند و برهمین اساس میزان عرضه گوشی های قاچاقی نسبت به تقاضای آن در بازار به طور چشمگیری کاهش یافت.به موجب امر …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی یک ماهی که گذشت به دلیل جلوگیری از واردات غیرقانونی در مرزهای غربی و جنوبی کشور باعث شده تا قاچاقچیان نتوانند به راحتی به واردات  گوشی  بپردازند و برهمین اساس میزان عرضه گوشی های قاچاقی نسبت به تقاضای آن در بازار به طور چشمگیری کاهش یافت.
به موجب امر فوق انواع گوشی های تلفن همراه با گارانتی متفرقه به خصوص گوشی های نوکیا با افزایش قیمت چشمگیری در بازار عرضه شد به طور که قیمت گوشی های نوکیا تا سقف ۳۰ هزار تومان بالا رفت.
در پی استقبال مشتریان از سیم کارت های اعتباری تقاضا برای گوشی های ارزان قیمتی که میانگین بهای زیر ۱۰۰ هزار تومان قرار داشتند افزایش یافت.
بازار گوشی های گران قیمت نیز طی یک ماه گذشته به سردی سپری شد به طوری که قیمت بیشتر این نوع گوشی ها تا سقف ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت.
به گفته فروشندگان، کاهش نقدینگی مردم از دلایلی است که باعث شد تا گوشی های گران قیمت مورد تمایل مشتریان قرار نگیرد.
۱۲۹/۲۰

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا