نگاهی به مرورگر اندرویید گوگل

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، صفحه اصلی مرورگر اندرویید شلوغ تر از مرورگر آی فون و گوشی Pre پالم است اما در این زمینه مرورگر اندرویید رقابت سختی را با دیگر رقبا در این عرصه آغاز کرده است.مرورگر اندرویید در سیستم عامل موبایلی اندرویید گوگل تعبیه شده و …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، صفحه اصلی مرورگر اندرویید شلوغ تر از مرورگر آی فون و گوشی Pre پالم است اما در این زمینه مرورگر اندرویید رقابت سختی را با دیگر رقبا در این عرصه آغاز کرده است.
مرورگر اندرویید در سیستم عامل موبایلی اندرویید گوگل تعبیه شده و با آن کامل شده است.
در قسمت آدرس بار همانند مرورگر گوشی Pre پالم، مرورگر اندرویید می تواند به عنوان یک مورتور جستجو همچون گوگل عمل کند، دقیقا شبیه مرورگر کروم که بر روی دسکتاپ کامپیوترهای رومیزی کار می کند.
بخش جستجوی مرورگر اندرویید شامل ویژگی جستجوی صوتی گوگل است که دارای کلیدی با آیکون میکروفن است. به این ترتیب کاربر لازم است به کلید ضربه کوچکی وارد کند و سپس شروع به صحبت کردن کند سپس این مرورگر شروع به جستجو می کند. اما در گوشی آی فون برای دسترسی به عملکرد جستجوی صوتی کاربر باید صفحه جستجوی گوگل جداگانه ای باز کند.
در این مرورگر برخلاف مرورگر آی فون، کاربر نمی تواند با ضربه وارد کردن به آن شروع به کار کند، بلکه برای دسترسی به صفحه دیگر لازم است اول کلید  Menu  و سپس Go را فشار دهد.
تنها روشی که کاربر می تواند بر روی بخش مورد نظر خود زوم کند که بر روی بخش شفافی که از بقیه متن برجسته شده ضربه وارد کند.
یکی از مهمترین ویژگی های این مرورگر این است که کاربران می توانند داخل متن یک صفحه جستجو کنند این در حالی است که نه در آی فون و نه گوشی Pre پالم این امکان وجود ندارد.
برای ذخیره کردن تصاویر در مرورگر اندرویید لازم است بر روی تصویر ضربه آهسته ای وارد کرده سپس آن را تصویر ذخیره می شود.
هنگام ذخیره تصویر صفحه نمایش متفاوتی ظاهر می شود و تا زمانی که کلید Back فشار داده نشود آن صفحه ناپدید نمی شود.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا