نیمی از کاربران موبایل از بانکداری همراه بهره خواهند برد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، یکی از سرویس هایی که هم اکنون همه کاربران تلفن همراه در سراسر دنیا می توانند از آن بهره ببرند بانکداری موبایلی است که هر روز کاربرد آن در بازار افزایش می یابد.بر اساس مطالعاتی موسسه Javelin Strategy & Research ، کاربردهای بانکداری موبایلی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، یکی از سرویس هایی که هم اکنون همه کاربران تلفن همراه در سراسر دنیا می توانند از آن بهره ببرند بانکداری موبایلی است که هر روز کاربرد آن در بازار افزایش می یابد.
بر اساس مطالعاتی موسسه Javelin Strategy & Research ، کاربردهای بانکداری موبایلی نسبت به مدیریت عملکردهای مالی که کاربران امروز انجام می دهند تغییر خواهد کرد و حدود نیمی از دارندگان دستگاه های تلفن همراه در سراسر دنیا تا سال ۲۰۱۴ از این سرویس بهره خواهند برد.
ماری موناهان، یکی از تحلیلگران این موسسه می گوید: بانکداری همراه به سرعت در حال عبور از طفولیت به سوی متداول شدن پیش می رود که به این ترتیب به تفکیک افرادی که توانایی عملیات بانکی را دارند و کسانی که از این توانایی برخوردار نیستند برای مجذوب ساختن کاربران به این فناوری کمک می کند.
مشترکان همیشه گرسنه دسترسی به سرویس های آنلاین هستند بنابراین کاربران توانایی کنترل و مدیریت پولشان را همیشه خواهند داشت و بانکداری همراه به عنوان نیازی که از هر کاربرد دیگری بیشتر لازم است مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
بر اساس این مطالعات انتظار می رود تغییر رشد کاربردی بانکداری همراه باعث تغییر روشی شود که کاربران برای کالاهایی که در آینده خریداری می کنند با استفاده از تلفن همراهشان پول بپردازند.
این تحقیقات نشان داده که رشد بانکداری همراه با افزایش وابستگی و پذیرش گوشی های هوشمند و همچنین تمرکز بر روی مشتریانی که توانایی توسعه سرویس های مالی در سایت های آنلاین موبایلی را دارند افزایش یافته است.
بر اساس گزارش Javelin Strategy & Research پیش بینی می شود که ۴۵ درصد کاربران تلفن همراه تا سال ۲۰۱۴ از سرویس های بانکداری همراه بهره می برند که به این ترتیب تقریبا نیمی از همه کاربران از این سرویس استفاده خواهند کرد.
این مطالعات همچنین نشان داده که ۹۹ میلیون نفر از میانسالان آمریکایی از تعاملات بانکداری موبایلی تا ۵ سال آینده بهره خواهند برد .
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا