تعداد مشترکان فمتوسل از ۱۵ میلیون نفر فراتر می رود

به گزارش گروه اخبار خارجی ” موبنا ” به نقل از ” اینتو موبایل” ،  تقاضا برای افزایش کیفیت دریافت سرویس های نسل سومی ، یکی از دلایل افزایش این مشترکان عنوان شده است.فمتوسل وسیله ای چند کاناله ، با سیستم ارتباطی دوگانه برای تقویت و توسعه سرویس  ایستگاههای معمولی از طریق زیرساخت های ارتباط …

به گزارش گروه اخبار خارجی ” موبنا ” به نقل از ” اینتو موبایل” ،  تقاضا برای افزایش کیفیت دریافت سرویس های نسل سومی ، یکی از دلایل افزایش این مشترکان عنوان شده است.
فمتوسل وسیله ای چند کاناله ، با سیستم ارتباطی دوگانه برای تقویت و توسعه سرویس  ایستگاههای معمولی از طریق زیرساخت های ارتباط از راه دور با قطعات اصلی و پیشرفته است.
براساس نتایج تحقیقات انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی ” Juniper Research” ، فمتوسل ها اساسا  رایانه های مستقلی هستند که بدون نیاز به وسایل و قعطات دیگر کار می کنند ولی درآینده نزدیک با قابلیت و همخوانی با مسیریاب های بی سیم ، به وسیله چندکاره ترکیبی  در سیستم های سرویس دهی شبکه خانگی تبدیل خواهند شد.
از این وسیله برای تقویت سیگنال های ضعیف داخلی ساختمانها و مجتمع ها نیز استفاده می شود.
بنابراعلام Juniper Research ، اروپای غربی ، شمال آمریکا ، شرق دور و چین مناطق اصلی از نظر تعداد مشترکان در سال ۲۰۱۴ به شمار می آیند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا