دعوت از نخبگان کشوری برای شرکت در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

به گزارش سازمان خبری موبنا ، ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال اعلام کرد: بخش فناوری و نوآوری رسانه های دیجیتال امسال با همکاری بنیاد ملی نخبگان اقدام به شناسایی نخبگان کشوری در حوزه های مختلف مربوط به رایانه کرده است.بخش “فناوری و نو آوری در رسانه های دیجیتال”  نمایشگاه …

به گزارش سازمان خبری موبنا ، ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال اعلام کرد: بخش فناوری و نوآوری رسانه های دیجیتال امسال با همکاری بنیاد ملی نخبگان اقدام به شناسایی نخبگان کشوری در حوزه های مختلف مربوط به رایانه کرده است.
بخش “فناوری و نو آوری در رسانه های دیجیتال”  نمایشگاه پس از شناسایی و گزینش، با ارسال یک فرم مخصوص ، افراد یا طرح ها را برای حضور در نمایشگاه دعوت می کند.
طرح های ارسالی پس از ارزیابی، اجازه حضور در نمایشگاه را دریافت می کنند. افراد و یا طرح هایی که انتخاب می شوند متناسب با اثر و یا نوع فعالیت از تخفیف های مختلفی برخوردار می شوند که بیشترین تخفیف برای اعضای بنیاد ملی نخبگان کشور درنظر گرفته شده است.
بخش نوآوری و فناوری علاوه بر توجه به سیاست های راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رویکرد علمی  به آثار ارائه شده دارد.
سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در روزهای ۸ تا ۱۸ مهرماه سال جاری در ۶ بخش اصلی نرم افزارهای رسانه ای ،نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های رایانه ای، وبلاگ ها و پایگاه های اینترنتی،هنرهای دیجیتال و فناوری و نو آوری در رسانه های دیجیتال و ۸ بخش جانبی در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.
۱۲۸/۲۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا