حمایت از توسعه کتابخانه های دیجیتالی از اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ، محمد حسینی با اشاره به غنای فرهنگی ایرانیان گفت: حمایت از توسعه کتابخانه های دیجیتالی از اهداف این وزارتخانه خواهد بود. وی افزود: در بخش سینمایی نیز این وزارتخانه باید توجه ویژه ای به ساخت …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ، محمد حسینی با اشاره به غنای فرهنگی ایرانیان گفت: حمایت از توسعه کتابخانه های دیجیتالی از اهداف این وزارتخانه خواهد بود.

وی افزود: در بخش سینمایی نیز این وزارتخانه باید توجه ویژه ای به ساخت بازی های رایانه ای و انیمیشن  برای بسط و توسعه این بستر برای بررسی و معرفی اسطوره های ملی داشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد که به عنوان وزیرعلاوه برتوجه و حمایت از نشریات الکترونیکی در راستای توسعه خبرگزاری ها نیز گام خواهد برداشت.

حسینی راه اندازی تجارت الکترونیکی کالاهای فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه های خود اعلام کرد.

بسیاری از بخش های برنامه محمد حسینی شامل رسانه های دیجیتال نیز است؛ با توجه به اینکه مرکز توسعه رسانه های دیجیتال یکی از مراکز نوپای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است نگاه وزیر جدید  به فضای دیجیتال می تواند به رشد هر چه بیشتر این مرکز کمک کند.

سومین نمایشگاه و جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال به همت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد روزهای ۸ تا ۱۸ مهرماه در مصلی امام خمینی تهران برگزار می شود.

۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا