۱۵ تا ۲۵ سال زندان برای سرقت از کارت های اعتباری

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، آلبرت گانزالس، ۲۸ ساله اهل میامی آمریکا در دادگاه ایالتی آمریکا در بوستون به اتهام ۱۹ فقره جرایم سایبر، کلاهبرداری کامپیوتری، نفوذ به چندین شبکه کامپیوتری و سرقت میلیون‌ها شماره کارت اعتباری شهروندان این کشور به پرداخت ۷/۲ میلیون دلار محکوم شد.بر اساس حکم …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، آلبرت گانزالس، ۲۸ ساله اهل میامی آمریکا در دادگاه ایالتی آمریکا در بوستون به اتهام ۱۹ فقره جرایم سایبر، کلاهبرداری کامپیوتری، نفوذ به چندین شبکه کامپیوتری و سرقت میلیون‌ها شماره کارت اعتباری شهروندان این کشور به پرداخت ۷/۲ میلیون دلار محکوم شد.
بر اساس حکم دادگاهی که ۸ دسامبر برای پی‌گیری پرونده گانزالس تشکیل شده بود، وی حداقل به ۱۵ و حداکثر به ۲۵ سال زندان محکوم خواهد شد.
به گفته این دادگاه، نفوذ به شبکه‌های مهم از جمله شرکت‌های TJX، BJ’s Wholesale Club، OfficeMax، Barnes and Noble  و  Sports Authority تنها بخشی از اتهامات گانزالس به شمار می‌رود. علاوه بر این، وی به خاطر شرکت در توطئه نفوذ به شبکه رستوران‌های زنجیره‌ای Dave and Buster به کلاهبرداری سایبر متهم شده است.
بر اساس اعترافات گانزالس، وی به همراه هم‌دستانش با استفاده از تکنیکی به نام wardriving موفق به دست‌کاری سیستم‌های پرداختی کارت اعتباری و سرقت ۴۰ میلیون شماره کارت اعتباری و کارت بدهی شده است.
وی به غیر از این سرقت‌ها به دزدی کارت‌های اعتباری در نیوجرسی که به گفته وزارت دادگستری، بزرگ‌ترین سرقت در ایالات متحده محسوب می‌شود نیز متهم است.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا