سهام مخابرات به صورت اقساط به فروش می رسد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، ۲۲ میلیارد و ۹۳۶ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۸۲۷ سهم قابل عرضه مخابرات می تواند به صورت یکجا و نقد و یا نقد و اقساط واگذار شود که در این صورت ۲۰ درصد آن نقدی و ۸۰ درصد آن طبق شرایط واگذاری بصورت اقساط  قابل عرضه است.کل …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، ۲۲ میلیارد و ۹۳۶ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۸۲۷ سهم قابل عرضه مخابرات می تواند به صورت یکجا و نقد و یا نقد و اقساط واگذار شود که در این صورت ۲۰ درصد آن نقدی و ۸۰ درصد آن طبق شرایط واگذاری بصورت اقساط  قابل عرضه است.
کل سهام منتشر شده مخابرات ۴۵ میلیارد و ۸۳۷ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۶۵۲ سهم است که با رعایت مقررات مستند به قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه و اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به فروش می رسد.
کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که سه درصد ارزش سهام مورد معامله براساس قیمت پایه را به صورت نقدی و یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و به حساب سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز و یا به این شرکت ارائه کنند.
در صورتی که خریداربه تعهدات خود پس از ورود سفارش خرید عمل نکند ابتدا کلیه کارمزدهای معامله از محل وجه واریزی یا ضمانت نامه مذکور تامین و مابقی آن به عنوان وجه التزام به حساب سازمان خصوصی سازی واریز خواهد شد.
کارمزد کارگزار فروشنده به عهده سازمان خصوصی سازی بوده و سپرده سایر متقاضیان حداکثر ظرف دو روز کاری پس از اعلام برنده مسترد خواهد شد.
مهلت پرداخت حصه نقدی سهام حداکثر ۳۰ روز کاری از تاریخ عرضه می باشد.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا