ویروس آنفلوآنزای خوکی رایانه ها را هم آلوده کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت اسپانیایی امنیت کامپیوتر روز جمعه هشدار داد که جنایتکاران سایبر از ترس کاربران نسبت به آنفلوآنزای خوکی سو استفاده کرده و اقدام به ارسال ایمیل هایی با اخبار امیدبخش درباره این بیماری کرده اند و به این ترتیب اقدام به آلوده کردن کامپیوتر …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت اسپانیایی امنیت کامپیوتر روز جمعه هشدار داد که جنایتکاران سایبر از ترس کاربران نسبت به آنفلوآنزای خوکی سو استفاده کرده و اقدام به ارسال ایمیل هایی با اخبار امیدبخش درباره این بیماری کرده اند و به این ترتیب اقدام به آلوده کردن کامپیوتر کاربران با این ویروس کردند.
این ایمیل ها دریافت کننده را به باز کردن یک سری اطلاعات که ادعا می شود از سوی شرکت های دارویی و پزشکی در باره ویروس H1N1 flu منتشر شده برای جلوگیری از شیوع این بیماری، دعوت می کند.
اگر این مدارک توسط کاربر باز شود ویروسی روی رایانه شخصی کاربران نصب می شود که می تواند تمام اطلاعات شخصی را همانند اطلاعات بانکی سرقت کند.
تعدادی از این ایمیل ها روز جمعه در اینترنت منتشر شده است.
به گزارش سازمان بهداشت جهانی دست کم ۳ هزار و ۲۰۵ نفر از مردم در سراسر دنیا توسط آنفلوآنزای خوکی از زمان انتشار در ماه آوریل کشته شده اند.
پیش بینی شده تا دو سال آینده دو میلیارد نفر از مردم دنیا به این ویروس مبتلا شوند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا