اسوس کتابخوان های ارزان قیمت به بازار می آورد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از اینفورمیشن ویک، شرکت Asus که در سال ۲۰۰۷ با عرضه اولین نت بوک ارزان قیمت خود بازار لپ تاپ را تحت تاثیر قرار داد، قصد دارد سال میلادی جاری کتابخوان الکترونیکی روانه بازار کند.گفته می شود کتابخوان اسوس علاوه بر اتصال بی سیم، از دو صفحه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از اینفورمیشن ویک، شرکت Asus که در سال ۲۰۰۷ با عرضه اولین نت بوک ارزان قیمت خود بازار لپ تاپ را تحت تاثیر قرار داد، قصد دارد سال میلادی جاری کتابخوان الکترونیکی روانه بازار کند.
گفته می شود کتابخوان اسوس علاوه بر اتصال بی سیم، از دو صفحه نمایش مجزا برخوردار است که به این ترتیب این دستگاه بیشتر شکل و شمایل یک کتاب کاغذی را به خود می گیرد. همچنین احتمال می رود قابلیت هایی چون وب کم، مرورگر اینترنت، میکروفن و چند قابلیت دیگر در کتابخوان های الکترونیکی اسوس گنجانده شود.
به گزارش نشریه تایمز لندن، صفحه نمایش این کتابخوان برخلاف دستگاه های سیاه و سفید، از رنگ پشتیبانی می کند.
یکی از مشکلات کتابخوان های الکترونیکی امروزی قیمت بالای آنهاست، اما اسوس امیدوار است با فروش کتابخوان های خود با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار، بر این مانع غلبه کند. این درحالی است که کتابخوان های سونی و کیندل آمازون با قیمت پایه ۳۰۰ دلار به فروش می رسند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا