نوکیا و موتورولا گوشی های جدید عرضه می کنند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، این گوشی را قراراست شرکت ” تی موبایل” به طور اختصاصی درفصل تعطیلات سال نو مسیحی  وارد بازار کند.Motorola Cliq دارای قابلیت های بالا و سیستم های جدید از جمله پشتیبانی سرویس شبکه ای جدید موتورولا موسوم به MOTOBLUR است.گوشی یاد شده …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، این گوشی را قراراست شرکت ” تی موبایل” به طور اختصاصی درفصل تعطیلات سال نو مسیحی  وارد بازار کند.
Motorola Cliq دارای قابلیت های بالا و سیستم های جدید از جمله پشتیبانی سرویس شبکه ای جدید موتورولا موسوم به MOTOBLUR است.
گوشی یاد شده همچنین دارای صفحه کلید کامل مدل QWERTY ، صفحه نمایش با کیفیت بالا ، قابلیت های نسل سومی ( ۳G ) ، سیستم اتصال بی سیم WiFi ، دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیویی با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری است.
این گوشی دررنگ های سفید  و نقره ای درسه ماهه چهارم سال جاری میلادی دربازار آمریکا عرضه خواهد شد.
شرکت های Orange ، America Movil و  Telefonica این گوشی را درسال آینده میلادی در اروپا عرضه خواهند کرد.
جزییات بیشتر درباره دیگر قابلیت ها و سیستم های این گوشی و همچنین قیمت فروش آن اعلام نشده است.

شرکت فنلاندی ” نوکیا” ( Nokia ) رسما گوشی جدید این شرکت مدل ۷۷۰۵ Twist را معرفی کرد.
بنابراعلام  ” اینتو موبایل” ،  پس از مدت ها که از پخش شایعات گوناگون درباره این گوشی گذشته و همچنین نمونه تقلبی آن توسط چینی ها تولید شده است ، شرکت نوکیا رسما آنرا معرفی کرد.
شرکت ” وریزون”  ( Verizon ) قراراست این گوشی را با قیمت ۱۵۰ دلار با قرارداد دوساله به بازار عرضه کند.
گوشی Nokia 7705 Twist دارای دوربین ۳ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار ، جک هدفون ۲.۵ میلیمتری ، پشتیبانی سیستم ویدیویی EVDO ، قابلیت ارسال و دریافت پیامک ( SMS ) ، صفحه نمایش رنگی ۲.۴ اینچی با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزار رنگ و دیگر قابلیت ها است.
این گوشی جدید نوکیا به شکل مربع مستطیل طراح و ساخته شده و نه بصورت تاشو یا کشویی بلکه بصورت چرخشی باز و بسته می شود به این معنا که قسمت روی گوشی که شما صفحه نمایش و یک سری کلید است ، بصورت چرخشی از قسمت زیرین آن که صفحه کلید دران قرار دارد ، حرکت کرده و کنار می رود.
گوشی یاد شده در اندازه های ۲.۷۱ در ۲.۷۱ در ۰.۵۹ اینچ و وزن ۳.۴۴ اونس طراحی وساخته شده است.
کاربران شرکت آمریکایی وریزون وایرلس می توانند از ۱۳ سپتامبر ( ۲۲ شهریور) ازطریق وب سایت Verzion این گوشی را پیش خرید کنند و یا از ۲۱ سپتا مبر ( ۳۰ شهریور) آنرا  از طریق فروشگاهها خریداری کنند.

اینتو موبایل همچنین اعلام کرد ، شرکت نوکیا یک  گوشی جدید تلفن همراه دیگر با نام مدل ۲۲۰۰ را به بازار عرضه می کند.
این روزها شرکت های مهم و شناخته شده  تولید وعرضه کننده گوشی های تلفن همراه با عرضه مدل های جدیدتر گوشی ، رقابت شان  را دربازار جهانی ، تشدید کرده اند که از جمله ،  اقدام هیجان برانگیز شرکت آمریکایی موتورولا در عرضه گوشی جدید تلفن همراه با سیستم عامل اندروید گوگل را – که ذکر آن رفت –  می توان نام برد.
گوشی Nokia 2200 Slide ازسری گوشی های ساده با سیستم عامل سیمبیان نسخه S40  است.
این گوشی دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله سیستم های اتصال GSM و EDGE ،  دوربین VGA ،  رادیو اف ام ، جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری است.
گوشی یاد شده در ۶ رنگ گوناگون و با قیمت حدودا ۱۲۵ دلار قراراست به بازار عرضه شود.
 جزییات بیشتر درباره دیگر قابلیت های این گوشی و همچنین زمان دقیق عرضه آن به بازار اعلام نشده است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا