نبرد با تیر و کمان!

از بازی‌های آفلاین خسته شده‌اید؟ دل‌تان یک بازی هیجان انگیز و یک رقابت واقعی می‌خواهد؟ خب باید بگوییم بازی Arrow.io ساخته کمپانی Cheetah games می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادها برای شما باشد.

موبنا – در این بازی شما باید در یک رقابت بسیار تنگاتنگ و نفس‌گیر، با سایرکماندارهای آنلاین به رقابت پرداخته و سعی کنید پیروز میدان شوید!

مرور بازی:

شما در این بازی کمان‌داری هستید که توسط دشمنان مختلف که هر کدام به ابزار و سلاح خاصی مجهز هستند، احاطه شده‌اید. تنها فاصله بین شما و دشمنان‌تان دیوارهایی هستند که می‌توانید از آن‌ها به عنوان سپر استفاده کنید. هرچند که تیرهایی که برخی از دشمنان در بازی از آن‌ها استفاده می‌کنند، گاهی از این دیوارها هم عبور کرده و با شما اصابت می‌کنند. بنابراین حواس خود را حسابی جمع کرده و سعی کنید زیاد در یک نقطه ثابت نمانید.

نبرد با تیر و کمان!

برای کنترل این بازی به هر دو دست خود نیاز دارید. به نحوی که با دست چپ باید کمان‌دار خود را حرکت داده و با دست راست هدف‌گیری کنید. برای حرکت کردن کافی‌است انگشت خود را در دایره مشخص شده به روی صفحه بکشید تا کمان‌دار شما به چپ و راست حرکت کند. برای حمله کردن هم کافی است انگشت خود را در راستای هدف کشیده تا تیرانداز شما تیری به سمت دشمن پرتاب کند.

درست است که شما در این بازی نقش یک تیرانداز ماهر را ایفا می‌کنید، ولی تیرهای شما تنها به تیرهای معمولی محدود نخواهند بود. در این بازی می‌توانید با جمع کردن الماس، سطح خود را ارتقاء دهید. در هر مرحله با توجه به سطحی که دارید، بازی مهارت‌هایی را به شما پیشنهاد خواهد کرد. این پیشنهادها شامل عوض کردن نوع تیر و اسلحه‌ای است که در بازی در اختیار دارید. همچنین با جمع کردن قلب‌هایی که مثل نقل و نبات کف زمین ریخته‌اند، می‌توانید جان از دست رفته خود را دوباره پر کنید.

نبرد با تیر و کمان!

یکی از جالب‌ترین و مهیج‌ترین قابلیت‌های این بازی، قسمت آنلاین آن است. هرچند که می‌توانید به صورت آفلاین هم بازی کرده و به جمع‌آوری امتیاز بپردازید، ولی مشخصاً بخش آنلاین بازی قسمت اصلی و جذاب بازی است. البته که پیشنهاد می‌کنیم قبل از ورود به بخش آنلاین، ابتدا کمی در بخش آفلاین بازی کرده تا حسابی فوت و فن کار دست‌تان بیاید؛ در غیر این‎‌صورت شک نکنید بازی‌کنان حرفه‌ای این بازی در صدم ثانیه شما را ناکار خواهند کرد! در بخش گروهی بازی نیز می‌توانید به عضویت یکی از تیم‌های از پیش ساخته شده در آمده و یا تیم خود را بسازید.

نبرد با تیر و کمان!

علاوه ‌بر شخصیت اصلی بازی یعنی نینجا که در ابتدا با آن وارد بازی می‌شوید، گزینه‌های دیگری مانند جاسوس- Spy، جادوگر- Wizard، بتمن- Bat و غیره که هر کدام قابلیت خاص خود را دارند، نیز برای انتخاب در اختیارتان قرار دارد. با پرداخت تعدادی سکه می‌توانید هر یک از این کاراکترها را آزاد کرده و با آن وارد بازی شوید.

شاید تا به حال با سایر محصولات کمپانی Cheetah Games نیز برخورد کرده باشید. این کمپانی که عناوین مشهوری هم‌چون Piano Tiles و Dancing Line را در کارنامه خود دارد، بارها توانایی خود را در ساخت بازی‌های بی‌نقص و طراحی‌های فوق‌العاده ثابت کرده. درنهایت اگر از بازی‌های آفلاین خسته شده و به‌دنبال هیجان بازی‌های آنلاین می‌گردید، باید بگوییم بی‌شک این ساخته کمپانی Cheetah Games به خوبی رضایت شما را فراهم خواهد کرد.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • نبرد با تیر و کمان!
  • نبرد با تیر و کمان!
  • نبرد با تیر و کمان!
  • نبرد با تیر و کمان!
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا