آنتن؛ پخش آنلاین برنامه‌های روز دنیا

هیچ چیز به مانند تماشای مسابقات هیجان انگیز فوتبال نمی‌تواند طرفداران دوآتیشه این ورزش محبوب را به وجد بیاورد؛ اما قاعدتا دنبال کردن تمامی این مسابقات با زندگی پر مشغله امروزی ما سازگار نیست! جای هیچ گونه نگرانی نیست، با استفاده از اپلیکیشنی که نقد و بررسی آن پیش روی شماست، در هر زمان و هر مکان که اراده کنید به محتوای ورزشی مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت.

موبنا – این نرم افزار با نام آنتن از طریق پلتفرم‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و آی او اس و همچنین بستر وب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سرویس آنتن تحت نظر شبکه یکپارچه متعامل ایرانی (شیما) به عنوان اولین رسانه تعاملی در کشور، سیستم تلویزیونی دو سویه‌ای را راه‌اندازی کرده که در یک زمان امکان برقراری ارتباط دو طرفه بین مخاطب و رسانه را فراهم می‌کند.

با پانوشت در این نقد و بررسی همراه باشید.

نگاهی به برنامه

با توجه به گستردگی ویدئوهای موجود در آنتن و همچنین کیفیت HD آن‌ها، این اپلیکیشن تنها ۴ مگابایت از حافظه دستگاهتان را اشغال خواهد کرد. در بدو ورود می‌بایست نسبت به ثبت حساب کاربری خود از طریق شماره تلفن همراه و به دنبال آن تایید کد احراز هویت اقدام کنید.anten

رابط کاربری ساده، روان و کاربرپسند آنتن این امکان را برای هر رده سنی از افراد میسر می‌سازد تا در یک نمای کلی به مشاهده آنلاین مسابقات و همچنین کسب اطلاعات از آخرین مسابقات ورزشی، نتایج مربوطه و مسابقات پیش رو بپردازند. علاوه بر امکانات مذکور، کاربران می‌توانند با مراجعه به آرشیو عظیم این سامانه به تمامی مسابقات ورزشی که تاکنون موفق به تماشای آن نشدند، به صورت دسته بندی شده دسترسی داشته باشند.

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از سامانه آنتن، می‌توان به «سرعت بالای پخش ویدئوها» اشاره کرد؛ به طوری که تمامی ویدئوها پس از کلیک در کسری از ثانیه بارگزاری شده و کیفیت HD آن‌ها و همچنین صدای دالبی دیجیتال (Dolby Digital) لذت تماشا را برایتان دو چندان خواهند کرد.

«وجود لیست پخش برنامه‌ها، جستجو در آرشیو پرمحتوای ویدیویی و همچنین دانلود ویدئوها» از دیگر قابلیت‌هایی هستند که آنتن را از سایر سامانه‌های پخش آنلاین فوتبال متمایز می‌سازد.

همان طور که پیش‌تر هم به آن اشاره شد، یکی از راه‌های استفاده از سرویس آنتن، وب سایت این شرکت است. شما علاوه بر اپلیکیشن آنتن که دانلود آن از طریق مارکت‌های معتبر اپ استور و کافه بازار میسر می‌شود، از طریق مرورگر وب نیز می‌توانید به تمامی امکانات آن دسترسی داشته باشید. تنها کافیست کمتر از ۱ دقیقه از زمان خود را به ثبت نام در این سرویس اختصاص داده و از آرشیو عظیم ویدیوهای منتشر شده بهره‌مند شوید.

افزون بر ویدئوهای مربوط به مسابقات ورزشی، ویدئوهایی از سایر برنامه‌های تلویزیونی نیز در آنتن گنجانده شده است که با مراجعه به آرشیو عظیم آن در دسترس قرار می‌گیرند.

در ادامه به بررسی این سامانه پخش آنلاین خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

• رابط کاربری باکیفیت و کم حجمanten

• وجود آرشیو بزرگی از ویدئوهای مسابقات فوتبالی

• دسته بندی ویدئوها جهت سهولت در دسترسی کاربران

• کیفیت HD تصاویر و همچنین صدای دالبی دیجیتال

• سرعت بالای پخش ویدئوها

• امکان جستجوی مسابقه مورد نظر

• وجود لیست پخش مسابقات پیش رو

• امکان دانلود ویدئوها

نقاط ضعف:

• آنتن به حدی کامل و جامع است که نواقصی در آن یافت نشد

امکانات سرویس پخش آنلاین آنتن به حدی کامل و جامع هستند که تاکنون موفق به کسب بیش از ۵۰ هزار دانلود از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار شده است.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • آنتن؛ پخش آنلاین برنامه‌های روز دنیا
  • آنتن؛ پخش آنلاین برنامه‌های روز دنیا
  • آنتن؛ پخش آنلاین برنامه‌های روز دنیا
  • آنتن؛ پخش آنلاین برنامه‌های روز دنیا
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا