پرچنگ (Perchang)

بازی جدید و فوق العاده زیبا پرچنگ با یک گیم پلی اعتیاد آور در سبک بازی‌های فکری و پازل طراحی شده که می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند.

موبنا – این بازی در پلی استور از امتیاز ۴ از ۵ برخوردار بوده و تا این لحظه بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده و توانسته خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین بازی‌های پلی استور معرفی کند به صورت رایگان برای هر دو پلتفرم مبتنی بر سیستم عامل اندروید و آی‌اواس در دسترس است.

در این بازی شما می‌بایست مهارت‌های ویژه خود را به کار بگیرید تا در نهایت توپ‌های سر به هوا را به هدف برسانید، در این راه تمام موانع مانند چوب، آهن ربا، ضد جاذبه، فن و … ظاهر می‌شوند تا مسیر توپ شما را تغییر دهند و هنر شما در این است که از این وسایل برای رسیدن توپ‌ها به هدف استفاده کنید.

این بازی در ۶۰ مرحله مختلف و به صورت ۳ بعدی برای آزمایش مهارت‌های شما توسعه داده شده و دارای طراحی و صداگذاری عالی و هیجان انگیزی است که شما با کنترل ساده بازی و استفاده از وسایل منحصر به فرد و مهارت‌های مختلف خودتان توپ را به هدف نهایی خود می‌رسانید .

شما در این بازی به چالش کشیده می‌شوید و باید خوب فکر کنید تا بتوانید مدال‌های افتخار را به نفع خود جمع‌آوری کنید. این بازی که از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است در نسخه جدید خود از ۲۴ مرحله جدید پشتیبانی می‌کند و توسعه دهندگان آن اعلام کرده‌اند به همراه این بسته بروزرسانی بخش‌هایی از بازی را بهینه سازی کرده‌اند و برخی موارد و مشکلات گزارش داده شده را برطرف کرده‌اند.

انیمیشن‌ها در این بازی به شکل ویژه‌ای ساده و قابل فهم طراحی شده‌اند و خیلی زود شما را مهو خود خواهند کرد ، هنگامی که پازل را حل کردید و توپ‌ها را به هدف رساندید به مرحله بعد راه پیدا خواهید کرد.

این بازی در ۶۰ مرحله گوناگون طراحی شدهکه ۵۰ مرحله آن عادی و قاعده معمول بازی را دنبال می‌کنند و ۱۰ مرحله پایانی شما را به چالشی بزرگ دعوت می‌کند و خود توسعه دهندگان آن اینطور عنوان کرده‌اند که تنها را موفقیت در این مراحل به دست آوردن مدال طلا است. و بس!

هدف بازی رساندن توپ‌ها به داخل گودال است که با وارد شدن هر توپ به داخل آن نوار سفید رنگی روشن خواهد شد و هنگامی که تمام این نوار‌ها روشن شوند وارد مرحله بعد می‌شوید.

در مسیر بازی میله‌های سیاه و سفیدی قرار داده شده که بوسیله آن‌ها و هماهنگ کردن آن‌ها با هم مسیر بازی را هموار میکنید تا برای عبور توپ‌های بعدی راحت‌تر عمل کنید.

پرچنگ رایگان بوده و به صورت آفلاین می‌توانید آن را انجام دهید و مهارت‌های خود را محک بزنید.

پس مهارت و تمرکزتان را همزمان به کار بگیرید تا توپ‌ها به هدف خود برسند، محدود بودن تعداد توپ‌ها شما، کار را بریتان سخت می‌کند و این چیزی است که هیجان بازی را افزایش می‌دهد.

این بازی توسط دو دوست که علاقه زیادی به ساختن بازی‌های فکری داشتند طراحی شده است.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • پرچنگ (Perchang)
  • پرچنگ (Perchang)
  • پرچنگ (Perchang)
  • پرچنگ (Perchang)
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا