شرکت مدیا پردازش یکی از نمایندگان رسمی هواوی شد

در سمیناری خبری که در پاساژ کوروش تهران و با حضور عده‌ای از خبرنگاران به همراه مدیران هواوی و مدیا پردازش برگزار گردید، این دو شرکت به صورت رسمی خبر از همکاری مشترک جهت واردات موبایل هواوی در بازار کشور دادند.

موبنا – در ابتدای این مراسم “مهدی بوذری” سرپرست بازاریابی مدیا پردازش گفت: تلاش ما این است که رابطه بسیار خوبی با خبرنگاران داشته باشیم. سپس وی مدیران حاضر در مراسم را معرفی کرده و از بابک فیاض،‌ مدیر فروش هواوی در ایران دعوت کرد تا به سخنرانی بپردازد.
بابک فیاض در ارتباط با همکاری هواوی و شرکت مدیاپردازش گفت: با توجه به سیاست‌های فروش شرکت هواوی در راستای فروش مستقیم به خرده فروشان و پخش و توزیع محصولات هواوی به صورت مستقیم به دست مصرف کننده و حذف واسطه‌ها از بازار، کم کردن قیمت، دسترسی راحت‌تر و سرویس بهتر به مشتریان و نمایندگان خودمان و با توجه به آنکه شرکت مدیا پردازش دارای سیاست‌ها و زیر ساخت‌های مناسبی جهت این امر است، ما این همکاری را به‌صورت رسمی آغاز کردیم و الان هم محصولات ما از طریق شرکت مدیاپردازش در بازار موجود است.
من خیلی خوشحال هستم که چنین اتفاقی افتاده زیرا با چنین استراتژی توانستیم هم قیمت محصولات‌مان را در بازار کنترل کنیم و هم دسترسی خرده فروشان را بهتر کنیم و قصد داریم که برندشاپ‌ها و فروشگاه‌هایی که فقط محصولات هواوی را در بازار می‌فروشند، گسترش دهیم و از طریق مدیا پردازش بتوانیم محصولات را بهتر در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
photo_2017-01-21_10-18-23
یک‌بار دیگر این همکاری و شراکت را به‌صورت رسمی اعلام کرده و مدیاپردازش شریک تجاری هواوی در سال ۲۰۱۷ و انشالا سال‌های بعد خواهد بود.
پس از فیاض، نوبت به نوذری،‌ مدیر محصول هواوی در شرکت مدیا پردازش رسید تا به ایراد سخنرانی بپردازد. وی در ارتباط با تاریخچه این شرکت گفت: روند جهانی که بیشتر از لپ‌تاپ و کامپیوتر رو به تلفن هوشمند بود، سبب شد تا مدیا پردازش بیشتر به این سمت برود و در سال ۱۳۹۱ فعالیت خودش را در این زمینه آغاز کند و ۲ سال متوالی به عنوان بزرگ‌ترین وارد کننده محصولات موبایل به صورت قانونی معرفی شود. از نظر استراتژی فروش ما با بیشتر از دو هزار فروشگاه در کل ایران همکاری داریم و دارای چندین برند مختلف هستیم و دوست داشتیم که با سومین برند بزرگ دنیا که هواوی است، این همکاری را از سال ۲۰۱۷ آغاز نماییم.
مدیران این شرکت در خصوص نحوه گارانتی گوشی های هوآوی توضیح دادند که در حال حاضر سیاست شرکت هواوی این است که قراردادی با حامی برای خدمات دارد و ما فقط به عنوان توزیع کننده هواوی فعالیت خواهیم داشت و با آنکه کارت گارانتی مدیا پردازش هم درون وجود دارد اما خدمات توسط هواوی و شرکت حامی ارایه می‌شود.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا