نیمی از گوشی‌های فعال شده در پایان سال ۲۰۱۶ آیفون هستند

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی Flurry Analytics، حدود ۴۴ درصد گوشی‌های هوشمندی که در یک هفته پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی فعال شدند آیفون بودند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اپل موفق شد بیشترین سهم از گوشی‌های فروخته شده در تعطیلات پایان سال ۲۰۱۶ را به خود اختصاص دهد و پس از آن سامسونگ با ۲۱ درصد رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

هوواوی و ال‌جی هر کدام با کسب ۳ و ۲ درصد در رتبه‌های سوم و چهارم این لیست قرار گرفتند و این طور که مرکز Flurry  اعلام کرد، این مسئله دور از ذهن بود در بین هر ۳۵ گوشی هوشمندی که پایان سال میلادی فعال شد نام این دو شرکت هم به چشم می‌خورد.

تمام این بررسی‌ها مربوط به یک هفته قبل از کریسمس بود و شرکت Flurry میزان فروش گوشی‌های هوشمند با برندهای مختلف در این دوره زمانی را تحلیل کرد.

christmas-phones1

در یک هفته قبل از تعطیلات کریسمس فبلت‌ها ۳۷ درصد از گوشی‌های هوشمند فروخته شده را به خود اختصاص دادند. این گوشی‌های هوشمند بزرگ نمایگر ۵ تا ۶.۹ اینچی دارد و در دوره زمانی سال قبل ۲۷ درصد بازار را به خود اختصاص داده بودند.

مرکز تحقیقاتی Flurry همچنین اعلام کرد طی کریسمس امسال تعداد اپلیکیشن‌هایی که توسط کاربران مورد استفاده قرار گرفت نسبت به سال قبل دو برابر بیشتر شد. در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۶ بیشترین اپلیکیشن‌ها در بخش‌های پیام‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی، بازی، موسیقی، رسانه و سرگرمی دانلود شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا