Galaxy S8 مجهز به رم ۸ گیگابایتی

این روزها اخبار فراوان در مورد پرچمدار بعدی گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌شود و منابع آگاه در آخرین خبرها اعلام کردند این محصول که قرار است با نام Galaxy S8 به دست کاربران برسد، رم ۸ گیگابایتی دارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوشی هوشمند جدید سامسونگ به تراشه فلش UFS 2.1 برای ذخیره اطلاعات مجهر شده است که سرعت در اختیار گرفتن اطلاعات را بسیار افزایش می‌دهد. در این خبرها همچنین گفته شده است که Galaxy S8 حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را هم شامل می‌شود.

شرکت سامسونگ قصد دارد در این سری از محصولات خود مدل Edge را حذف کند و در عوض گوشی هوشمند Galaxy S8 Plus را به دست کاربران برساند. این گوشی هوشمند نمایشگر بزرگ ۶ اینچی را شامل می‌شود و احتمالا جایگزین Galaxy Note 8 خواهد شد.

گوشی هوشمند Galaxy S8 Plus به حسگر دوگانه دوربین دیجیتال مجهز شده است و به همین خاطر یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌های موبایلی جهان را دارد.

samsung-galaxy-s8-2

مدل Galaxy S8 این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۱ اینچی را در خود جا داده است و سامسونگ برای آن از تراشه Exynos 8895 استفاده می‌کند. البته مدل ویژه این گوشی هوشمند برای آمریکا و چین با تراشه Snapdragon 835 کوالکام عرضه می‌شود و روی آن سیستم عامل اندروید ۷ نصب شده است.

سامسونگ برای این گوشی هوشمند یک دستیار ویژه صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی در نظر گرفته است و با این اتفاق قصد دارد دور تازه رقابت‌ها را با دیگر شرکت‌ها آغاز کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا