آیفون ۸ به قلم هوشمند مجهز می‌شود

اوایل امسال برای نخستین بار خبرهایی در مورد گوشی هوشمند جدیدی موسوم به آیفون ۷ Pro منتشر شد و این در حالی بود که منابع آگاه می‌گفتند دستگاه مذکور در کنار دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و ۷ Plus عرضه می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه هرگز این گوشی هوشمند روانه بازار نشد، هم‌اکنون این احتمال وجود دارد که مدل بعدی گوشی‌های اپل یک محصول ویژه با نام آیفون ۸ Pro به کاربران جهانی معرفی کند و این اتفاق در دهمین سالگرد تولد گوشی هوشمند آیفون صورت می‌گیرد.

این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده که نماشیگر آن تا لبه‌های بدنه امتداد یافته است. حسگر اثر انگشت Touch ID زیر نمایشگر دستگاه مخفی شده است و از دیگر امکانات ویژه آن می‌توان به نمایشگر منحفی OLED و پشتیبانی از قلم هوشمند Apple Pencil اشاره کرد.

apple-pencil-and-iphone-8-3

شرکت اپل این روزها سخت تلاش می‌کند تا در دهمین سالگرد تولد آیفون، امکان پشتیبانی آن از قلم هوشمند Pencil فراهم شود. اپل هم‌اکنون حق امتیازی را به ثبت رسانده است که با توضیحات آن احتمال می‌رود آیفون بعدی به قلم هوشمند مجهز شود.

apple-pencil-and-iphone-8-2

حق امتیاز مذکور با عنوان زیر ثبت شده است: «دستگاه‌ها و روش‌های مختلف برای تغییر رابط کاربری با قلم هوشمند». شرکت اپل نخستین بار سپتامبر گذشته این حق امتیاز را ثبت کرد و ژوئن امسال هم آن را به‌روزرسانی کرد.

اسناد مرتبط با این حق امتیاز نشان می‌دهد که نوعی قلم هوشمند ویژه متناسب با موبایل‌های اپل به تولید می‌رسد تا کاربران بتوانند به صورت حرفه‌ای تر از آیفون استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا