برادر بزرگتر گوشی ZTE Axon 7 در راه ورود به بازار

موبنا، دضا خواجه‌وند – منابع آگاه هم‌اکنون اعلام کردند گوشی هوشمند جدید دیگری با نام Axon 7 Max در این شرکت تکمیل شده است که به زودی به دیست کاربران جهانی می‌رسد. این فبلت نمایشگر لمسی ۶ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و از دیگر …

موبنا، دضا خواجه‌وند – منابع آگاه هم‌اکنون اعلام کردند گوشی هوشمند جدید دیگری با نام Axon 7 Max در این شرکت تکمیل شده است که به زودی به دیست کاربران جهانی می‌رسد.

این فبلت نمایشگر لمسی ۶ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به تراشه مرکزی Snapdragon 625 و هشت هسته پردازشگر با توان ۲ گیگاهرتز اشاره کرد.

ZTE Iconic Phablet

این گوشی هوشمند رم ۴ گیگابایتی را در خود جا داده است و همچنین حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را شامل می‌شود. دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند بزرگ لنز دوگانه دارد و همچنین در آن از حسگر اثر انگشت در قسمت پایین لنز اصلی دوربین دیجیتالی استفاده شده است.

این گوشی هوشمند همراه با سیستم عامل اندروید ۷.۰ به دست کاربران می‌رسد و به گفته منابع آگاه کاربران می‌توانند از اواخر ماه اکتبر یا اوایل نوامبر ۲۰۱۶ آن را خریداری کنند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا