درخشش گوشی های هوشمند سری Nova در IFA 2016

موبنا – مدل های nova و nova plus به خاطر طراحی کاملا خمیده، دوربین عکاسی عالی، قدرت و کارایی پیشرفته توانست ۱۲ جایزه و بهترین تیترهای رسانه ها را به خود اختصاص دهد. تبلت Media Pad M3 هواوی نیز ۸ جایزه و بهترین تیترهای رسانه ها و مجله های ایفا ۲۰۱۶ را به خاطر اسپیکر، …

موبنا – مدل های nova و nova plus به خاطر طراحی کاملا خمیده، دوربین عکاسی عالی، قدرت و کارایی پیشرفته توانست ۱۲ جایزه و بهترین تیترهای رسانه ها را به خود اختصاص دهد.
تبلت Media Pad M3 هواوی نیز ۸ جایزه و بهترین تیترهای رسانه ها و مجله های ایفا ۲۰۱۶ را به خاطر اسپیکر، صدای پیشرفته و طراحی با قابلیت چندرسانه ای خود از آن خود کرد.
nova
بر اساس این گزارش، رسانه های Android Central و PC Advisor سری nova را در بین برترین انتخاب های ۲۰۱۶ نمایشگاه ایفا قرار دادند و رسانه های Tom’s Guide، FoneArena، Tab Time، Mobile Geeks، Pocket-lint، Which، Android Headline تبلت مدیا پد M3 را به عنوان یکی از بهترین محصولات ایفا شناختند.
از سوی دیگر، رسانه های Slash gear، Phones coop، Computeridee.nl و T3نیز گوشی های هوشمند nova و nova plus را مورد تحسین قرار دادند.
nova5
گفتنی است، شرکت هواوی در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2016 گوشی های سری نوا و نوا پلاس را با بدنه فلزی، قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. هواوی نوا یک گوشی ۵ اینچی با نمایشگر Full HD است و از ۳ گیگابایت حافظه رم در کنار پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین هواوی نوا پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با USB Type-C برای دوستداران فبلت به بازار عرضه خواهد شد.
تبلت مدیا پد M3 نیز دارای صفحه نمایش ۸.۴ اینچی با رزولوشن ۲,۵۶۰ در ۱,۶۰۰ پیکسل است که با بلندگوهایی Harman Kardon، پردازنده Kirin 950، باتری ۵,۱۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از LTE به زودی روانه بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا