کنترل خودرو با ساعت‌های هوشمند ممکن شد

موبنا -به گزارش اسلش گیر، از جمله سیستم‌های خودرو که از این طریق قابل کنترل است می‌توان به سیستم‌های تفریحی و شنیداری و همین طور سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. کاربران با استفاده از app یادشده می توانند برخی شرایط خودرو مانند سرعت، فاصله طی شده، دمای محیط بیرون و … را نیز مشاهده و …

موبنا -به گزارش اسلش گیر، از جمله سیستم‌های خودرو که از این طریق قابل کنترل است می‌توان به سیستم‌های تفریحی و شنیداری و همین طور سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

کاربران با استفاده از app یادشده می توانند برخی شرایط خودرو مانند سرعت، فاصله طی شده، دمای محیط بیرون و … را نیز مشاهده و بررسی کنند. این برنامه با استفاده از قابلیت بلوتوث به سیستم های مختلف خودرو متصل می شود.
bentleys-apple-watch-app-will-change-your-driving-experience
برای استفاده از برنامه یاد شده بر روی ساعت اپل همگام سازی آن با سیستم کنترل از راه دور لمسی خودروی Bentayga SUV ضروری است. بعد از این کار کنترل خودرو با ساعت اپل ممکن می شود.

گفتنی است این خودروی لوکس از پوشش های خاص چرم و آلومینیومی برخوردار بوده و امکان نصب سیستم صوتی خاص بر روی ان با ۲۲ بلندگو و ۱۹۵۰ وات قدرت وجود دارد. حداقل قیمت این خودروی شاسی بلند ۲۳۰ هزار دلار است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا