توئیتر بالاخره برای رایانه‌های مک هم به‌روز شد

به گزارش موبنا، در این اقدام نسخه ۴.۰.۰ شبکه اجتماعی توئیتر با قابلیت‌هایی از جمله بازپخش تصاویر ویدیویی، اجرای تصاویر GIF و ارسال پیام‌های گروهی ارایه شد. با این به‌روزرسانی، کاربران مک در توئیتر هم‌اکنون می‌توانند بازپخش تصاویر ویدیویی را به صورت مستقیم روی صفحه اصلی خود مشاهده کنند، انیمیشن‌ها را بدون هرگونه تاخیر اجرا …

به گزارش موبنا، در این اقدام نسخه ۴.۰.۰ شبکه اجتماعی توئیتر با قابلیت‌هایی از جمله بازپخش تصاویر ویدیویی، اجرای تصاویر GIF و ارسال پیام‌های گروهی ارایه شد.

با این به‌روزرسانی، کاربران مک در توئیتر هم‌اکنون می‌توانند بازپخش تصاویر ویدیویی را به صورت مستقیم روی صفحه اصلی خود مشاهده کنند، انیمیشن‌ها را بدون هرگونه تاخیر اجرا کنند و به صورت همزمان برای ۵۰ نفر پیام بفرستند.

در این اقدام کاربران اپل همچنین می‌توانند حساب کاربری خود را در حالت بی‌صدا قرار دهند و از روی دسکتاب خود به بخش Highlight توئیتر دسترسی داشته باشند.

این به‌روزرسانی همچنین طراحی اصلی توئیتر را هم تغییر داده است تا با یک پس‌زمینه تیره و رابط کاربری آسان‌تر، قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران اپل هم‌اکنون می‌توانند این نسخه به‌روز شده را از فروشگاه اینترنتی Mac App Store در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا