صفحه‌کلید گوشی‌های جدید ZTE هوشمند می‌شود

به گزارش موبنا، این خبر به آن معنی خواهد بود که مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند ZTE از این پس صفحه‌کلید Fleksy را در اختیار دارند و قابلیت‌های جدید از جمله تصاویر GIF، استیکر، شکلک‌های جدید و … را مورد استفاده قرار می‌دهند. این به‌روزرسانی به گونه‌ای انجام می‌شود که صاحبان گوشی‌های جدی ZTE همچنین می‌توانند …

به گزارش موبنا، این خبر به آن معنی خواهد بود که مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند ZTE از این پس صفحه‌کلید Fleksy را در اختیار دارند و قابلیت‌های جدید از جمله تصاویر GIF، استیکر، شکلک‌های جدید و … را مورد استفاده قرار می‌دهند.

این به‌روزرسانی به گونه‌ای انجام می‌شود که صاحبان گوشی‌های جدی ZTE همچنین می‌توانند برای دستگاه خود تِم دلخواه درست کنند، قابلیت‌های صفحه‌کلید را به دلخواه تغییر دهند،‌ و برای رنگ و دیگر تنظیمات صفحه‌کلید و گوشی امکانات ویرایشی بیشتری در اختیار داشته باشند.

«کاستا الفتریو» مدیرعامل شرکت Fleksy در این خصوص گفت: «ما در تلاشیم نرم‌افزارهای موبایلی سریع‌تر و کارآمدتر را برای کاربران جهانی عرضه کنیم. شرکت ZTE از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی در جهان محسوب می‌شود و تجهیز محصولات جدید آن به صفحه‌کلید Fleksy می‌تواند تجربه قابل ملاحظه‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا